Ο δείκτης Hotel Trust Index έχει αναλύσει 100 από τα κορυφαία εμπορικά σήματα ξενοδοχείων στον κόσμο για να προσδιορίσει ποια μάρκα έχει το υψηλότερο επίπεδο εμπιστοσύνης καταναλωτών.
Η μελέτη διεξήχθη με την ανάλυση του ενδιαφέροντος των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης και του ενδιαφέροντος για την έρευνα για το εμπορικό σήμα μεταξύ των καταναλωτών.
Στην πρώτη θέση είναι η Marriott . Η γνωστή αυτή μάρκα διαθέτει ένα ξενοδοχείο σε κάθε μεγάλη πόλη και είναι γνωστή για την καλόγουστη διακόσμηση και την πολυτελή εμπειρία που προσφέρει. Η Marriott έχει επιδείξει επίσης τις αξίες της κατά τη διάρκεια της έκρηξης του κορωνοϊού, με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της ξενοδοχειακής αλυσίδας να περικόπτει το μισθό του εξ ολοκλήρου, ώστε να υποστηρίξει τους υπαλλήλους του.
Τα κορυφαία 5 είναι τα Hilton, το RIU Hotels & Resorts, το Four Seasons Hotel and Resorts και το Ritz Carlton .
Στο κάτω άκρο της κλίμακας είναι το Sorell .