
Τρεις στους τέσσερις ενήλικες Αμερικανούς σχεδιάζουν να ταξιδέψουν τουλάχιστον μία φορά τους επόμενους έξι μήνες, σύμφωνα με τη νέα έρευνα Summer Edition της MMGY Travel Intelligence πραγματοποιήθηκε τον Ιούνιο του 2021.
Τα τελευταία ευρήματα τον Φεβρουάριο του 2021 έδειχναν ότι η ανάγκη για ταξίδια αφορούσε το 62% των Αμερικανών ταξιδιωτών που ρωτήθηκαν. Τώρα αυτό το ποσοστό έφτασε το 72%.
Η αύξηση της πρόθεσης για ταξίδια παρατηρήθηκε σε όλες τις γενιές εκτός από τους Gen Z. Η εν λόγω γενια είχε ήδη δείξει υψηλό επίπεδο προθέσεων για ταξίδια στην τελευταία έρευνα.
Οι Boomers σημείωσαν την υψηλότερη άνοδο όσον αφορά στην πρόθεση ταξιδιού τους επόμενους έξι μήνες από 54% σε 70%. Αυτό συμβαίνει επειδή οι Boomers ήταν από τους πρώτους Αμερικανούς που είχαν πρόσβαση σε εμβόλια και έχουν αποταμιεύσεις για να πληρώσουν για ταξίδια.
Μεταξύ του 44% όλων των ενεργών ταξιδιωτών αναψυχής που ερωτήθηκαν και έχουν ήδη λάβει εμβόλιο Covid-19, το υψηλότερο ποσοστό εμβολιασμού είχαν :
- Oι Boomers (74%).
- Oι Gen Xers (37%).
Διακοπές multigeneration
H έρευνα δείχνει ότι το 43% των ταξιδιωτών σκοπεύουν να κάνουν τους επόμενους 12 μήνες διακοπές που περιλαμβάνουν περισσότερες από δύο γενιές. Για παράδειγμα παππούδες, γιαγιάδες και παιδιά.
Ποιους μήνες προτιμούν για διακοπές
Ο Ιούνιος και ο Ιούλιος είναι οι πιο αγαπημένοι μήνες για ταξίδια σύμφωνα με την έρευνα. Τα εγχώρια οδικά ταξίδια θα συνεχίσουν να βρίσκονται στην κορυφή της λίστας των Αμερικανών ταξιδιωτών.
Το 76% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι σκοπεύουν να κάνουν ένα στους επόμενους 12 μήνες.
Η συχνότητα των οδικών ταξιδιών είναι υψηλότερη μεταξύ των :
- Millennials (79%).
- Gen Xers (79%).
- Όσων έχουν παιδιά (82%).
Χαμηλό το ενδιαφέρον για διεθνή ταξίδια
Ενώ τα εγχώρια ταξίδια φαίνεται να ακμάζουν, το ενδιαφέρον για διεθνή ταξίδια παραμένει χαμηλό. Αυτό οφείλεται κυρίως στους ταξιδιωτικούς περιορισμούς μεταξύ των χωρών. Ωστόσο, εκτιμάται ότι όταν οι διεθνείς προορισμοί ανοίξουν περισσότερο, η πρόθεση ταξιδιού θα αυξηθεί.
Ο τομέας των ταξιδιών ήταν σίγουρα «στον πάγο» τον περασμένο χρόνο. Λόγω αυτής της περίπτωσης, οι καταναλωτές περίμεναν να βρουν επιθετικές προσφορές και εκπτώσεις.
Ωστόσο, η αύξηση της ζήτησης για ταξίδια αναψυχής οδήγησε σε έντονη ζήτηση για σαββατοκύριακο. Ενώ για άλλους τύπους ταξιδιών υπάρχει έλλειψη διαθεσιμότητας.
Αυτό έχει δημιουργήσει μια κατάσταση σε ορισμένες αγορές που η MMGY Travel Intelligence αποκαλεί «αντίστροφη συμπίεση».
Δηλαδή η απαίτηση για ταξίδια αναψυχής του Σαββατοκύριακου αναγκάζει τους ταξιδιώτες να θεωρήσουν τα ταξίδια της εβδομάδας ως εναλλακτική λύση.