Σύνταξη: tourismtoday.gr

Πολλές αεροπορικές εταιρείες αυξάνουν μετά την πανδημία τα προγράμματα επιβράβευσης τους.
Στόχος τους είναι να προσελκύσουν ένα ευρύτερο φάσμα πελατών, ακόμη και εκείνους που δεν είναι τακτικοί ταξιδιώτες.

Η εταιρεία Good Travel Management, αποκαλύπτει τις παγκόσμιες αεροπορικές εταιρείες με σειρά των καλύτερων προγραμμάτων πιστότητας πελατών τους.
Για να το επιτύχει αυτό, τυποποίησε τα πιο πρόσφατα διαθέσιμα δεδομένα για κάθε πρόγραμμα αφοσίωσης σε σχετικές κατηγορίες όπως:

  • Μέσες μηνιαίες αναζητήσεις Google.
  • Λήξη πόντων.
  • Κριτικές lounge.
  • Ελάχιστος χώρος για τα πόδια.

Η τριάδα με την υψηλότερη βαθμολογία

  • Από τα 59 προγράμματα επιβράβευσης που αναλύθηκαν, το MileagePlus με την United Airlines βρίσκεται στην πρώτη θέση με συνολική βαθμολογία 7,85 στα 10.
    Παρά τις πρόσφατες αυξήσεις τιμών σε όλα τα εισιτήρια για την Ευρώπη, η MileagePlus εξακολουθεί να έχει μια πληθώρα τρόπων εξαργύρωσης σε μίλια για την καλύτερη αξία, από όλες τις αεροπορικές εταιρείες που μελετήθηκαν.
    Έχει πάνω από 100 εκατομμύρια μέλη και είναι γνωστή για τις προσοδοφόρες ταξιδιωτικές προσφορές πιστωτικών καρτών της. Πέτυχε την υψηλότερη θετική βαθμολογία για τη λήξη των πόντων (10), οι οποίοι δεν έχουν ημερομηνία λήξης.
    Λαμβάνει επίσης σχεδόν τέλεια βαθμολογία για τον αριθμό των προορισμών (9,75) στους οποίους πετάει, που είναι 342.
    Έχει επίσης μία από τις υψηλότερες βαθμολογίες για τον χώρο των ποδιών (75 ίντσες) για να τεντώσουν τα πόδια τους σε μία πτήση μεγάλων αποστάσεων (9.22).
  • Στη δεύτερη θέση η Aeroplan με την Air Canada (6,53). Προσφέρει τακτικά μοναδικούς τρόπους για τα μέλη να κερδίζουν πόντους. Όπως η τελευταία συνεργασία της εταιρείας που επιτρέπει στα μέλη να κερδίζουν πόντους συνδέοντας τον λογαριασμό τους με Uber/Uber Eats στον Καναδά.
    Το πρόγραμμα πίστης Aeroplan είχε επίσης πρόσφατα την καλύτερη εμφάνιση στην ιστορία του στα 32α ετήσια βραβεία Freddie. Ονομάστηκε Πρόγραμμα Αεροπορικής Εταιρείας της Χρονιάς και κέρδισε την Καλύτερη Προώθηση και την Καλύτερη Ικανότητα Εξαγοράς.
    Έχει έναν από τους υψηλότερους παγκόσμιους μέσους όρους όγκου αναζητήσεων Google από όλες τις αεροπορικές εταιρείες που μελετήθηκαν (8,18), με περισσότερες από 368.000 μηνιαίες αναζητήσεις.
    Έχει επίσης θετικές βαθμολογίες για κριτικές lounge (7) και παρέχει γενναιόδωρο χώρο για τα πόδια. Ωστόσο, χάνει την πρώτη θέση λόγω του χρονικού πλαισίου λήξης χαμηλών πόντων (0,25) μόνο 18 μηνών και ενός μικρότερου αριθμού επιλογών προορισμού (222 συνολικά).
  • Ολοκληρώνοντας τα τρία καλύτερα προγράμματα είναι το Miles & Smiles της Turkish Airlines (6,23).
    Έχει την καλύτερη βαθμολογία αναθεώρησης lounge μεταξύ των τριών κορυφαίων αεροπορικών εταιρειών (8,57), αλλά χάνει πόντους λόγω της περιορισμένης λήξης των πόντων μόνο 36 μηνών. Έχει σημαντικά λιγότερο χώρο για τα πόδια από τις δύο κορυφαίες αεροπορικές εταιρείες (6,27), των 60 ιντσών.

Η τριάδα με την χαμηλότερη βαθμολογία

  • Το πρόγραμμα πίστης με τη χαμηλότερη βαθμολογία είναι το Free Spirit (0,73) με την Spirit Airlines. Έχει το χαμηλότερο επίπεδο ικανοποίησης επιβατών στον Αμερικανικό Δείκτη Ικανοποίησης Πελατών του 2023.
    Το Free Spirit λαμβάνει χαμηλές βαθμολογίες σε όλες τις κατηγορίες, με το 0 για την κατηγορία λήξης πόντων, καθώς ισχύουν μόνο για 12 μήνες. Επίσης, λαμβάνει μόνο βαθμολογία 1,2 στα 5 για τη βαθμολογία της αεροπορικής εταιρείας Trustpilot και πετάει σε μόλις 83 προορισμούς.
  • To Volare (0,86) της ITA Airways και το myFrontier (0,88) με την Frontier Airlines συμπληρώνουν την τελευταία τριάδα.

Αυτά είναι τα 10 καλύτερα προγράμματα επιβράβευσης αεροπορικών εταιρειών

  • MileagePlus (United Airlines) 7.85
  • Aeroplan (Air Canada) 6.53
  • Miles & Smiles (Turkish Airlines) 6.23
  • AAdvantage (American Airlines) 6.15
  • Miles & More (Lufthansa) 5.82
  • Eastern Miles (China Eastern Airlines) 5.30
  • PhoenixMiles (Air China/Shenzhen Airlines/ Shandong Airlines/Air Macau/ Beijing Airlines) 5.03
  • Executive Club (British Airways) 5.01
  • IAG Avios (British Airways/Iberia/Aer Lingus/Vueling) 4.98
  • Skymiles (Delta Air Lines) 4.71

«Είναι ενδιαφέρον να παρατηρούμε τι προσφέρουν οι αεροπορικές εταιρείες για να προσελκύσουν περισσότερα μέλη στα προγράμματα πίστης τους, τόνισε ο Richard Quelch, Group CMO της Good Travel Management.

Ελπίζουμε να δούμε πολλές συναρπαστικές καινοτομίες και πρόσθετα σε αυτά τα προγράμματα τους επόμενους μήνες, που θα κάνουν τις πτήσεις ακόμα πιο αξέχαστες και ευχάριστες για τους ταξιδιώτες, είτε είναι σε επαγγελματικό ταξίδι είτε πηγαίνουν για διακοπές».