Σύνταξη: tourismtoday.gr

Τις κορυφαίες ξενοδοχειακές και ταξιδιωτικές επωνυμίες στον κόσμο, αποκαλύπτουν νέα στοιχεία της Brand Finance.

Φέτος είναι η πρώτη φορά, που η λίστα Brand Finance Global 500 συμπεριλαμβάνει και τις 25 ισχυρότερες εταιρείες αναψυχής και τουρισμού στον κόσμο, με συνολική αξία μάρκας 59,1 δις δολάρια.

Brand Finance: Οι top ξενοδοχειακές επωνυμίες στον κόσμο

  • Η Hilton, με αξία επωνυμίας 11,6 δις δολάρια, διατήρησε τον τίτλο της στην κορυφή ως η πολυτιμότερη μάρκα σε ξενοδοχεία στον κόσμο για 9η συνεχή χρονιά.
  • Η Hyatt, στα 6 δις δολάρια, εξασφάλισε και πάλι τη 2η θέση.
Πηγή: Brand Finance

«Πολλές κορυφαίες ξενοδοχειακές επωνυμίες αγωνίστηκαν να αυξήσουν την αξία τους τόσο σθεναρά όσο τα χρόνια πριν από το 2020, δήλωσε ο Henry Farr, αναπληρωτής διευθυντής της Brand Finance.

Οι προκλήσεις συνεχίζονται καθώς ο κλάδος ανακάμπτει. Παρά την άνοδο της ζήτησης για ταξίδια και ξενοδοχεία, η πραγματική ανάπτυξη δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες.

Αποτέλεσμα είναι ελαφρές μειώσεις ή ελάχιστη αύξηση της αξίας επωνυμίας για τις κορυφαίες μάρκες διαμονής στον κόσμο».

Πηγή: Brand Finance

Brands ξενοδοχείων και ισχυρή ανάπτυξη

Η ινδική Taj είναι η δεύτερη ταχύτερα αναπτυσσόμενη επωνυμία παγκοσμίως, στο +45% και στα 545 εκατ. δολάρια.
Ανέβηκε τρεις θέσεις στην κατάταξη του Brand Strength Index (BSI) και είναι η πιο κραταιή μάρκα ξενοδοχείων στον κόσμο.

Σημαντική άνοδο καταγράφουν και τα brands φιλοξενίας της Ισπανίας που βρέθηκαν σε υψηλότερες θέσεις στη φετινή κατάταξη.

  • Η νεοεισερχόμενη Occidental κάνει το ντεμπούτο της στην 42η θέση στα 318 εκατ. δολάρια.
  • Η Meliá κατατάσσεται στην 43η θέση με 312 εκατ. δολάρια, διπλασιάζοντας την παρουσία της Ισπανίας.
  • Η NH Hotels, η πιο πολύτιμη μάρκα ξενοδοχείων στην χώρα της Ιβηρικής χερσονήσου, στο +18% και στα 770 εκατ. δολάρια.
  • Η Barceló, στην 21η θέση, σημείωσε άνοδο 12% στα 683 εκατ. δολάρια, ξεχωρίζοντας σε μετρήσεις όπως η εκτίμηση, η σύσταση, η φήμη και η πίστη.
Πηγή: Brand Finance

Brand Finance: Οι top ταξιδιωτικές επωνυμίες στον κόσμο

Η Βooking.com, η Airbnb και ο Trip.com Group είναι στις τρεις πρώτες θέσεις, σημειώνοντας διψήφια αύξηση της αξίας τους, η καθεμία.

Η Royal Caribbean, με άνοδο 58% στα 4,1 δις δολάρια, έχει σκαρφαλώσει στην 4η θέση. Είναι η δεύτερη ταχύτερα αναπτυσσόμενη και ισχυρότερη μάρκα του κλάδου παγκοσμίως.

Το Tokyo Disney Resort κάνει το ντεμπούτο του στην 6η θέση με αξία επωνυμίας 2,7 δις δολάρια. Πρόκειται για το ισχυρότερο brand στον κόσμο με βαθμολογία AAA+.