Σύνταξη: tourismtoday.gr

Νέες εξελίξεις, ιδιαίτερα στη διάταξη της αίθουσας, αλλά και μια εντελώς νέα εξωτερική εικόνα για την ITB 2024 ανακοίνωσε η Deborah Rothe, διευθύντρια εμπορικής έκθεσης σε εκδήλωση στη Φρανκφούρτη.

Για πρώτη φορά, η ITB Berlin παρουσιάστηκε φέτος ως μια καθαρά εμπορική έκθεση B2B. Και έτσι θα παραμείνει. Το επόμενο έτος η μεγαλύτερη ταξιδιωτική έκθεση στον κόσμο στο Βερολίνο θα συνεχίσει να απευθύνεται αποκλειστικά σε εμπορικούς επισκέπτες.

«Εμμένουμε σε αυτό γιατί έχουμε λάβει πολύ καλά σχόλια», δήλωσε η Deborah Rothe.
Όπως αναφέρθηκε, πολλοί εκθέτες συμπεριλαμβανομένων των τουριστικών γραφείων είχαν ζητήσει αυτό το concept.
Το Berlin Travel Festival θα προσφερθεί ξανά στους τελικούς πελάτες. Θα πραγματοποιηθεί στις αρχές Δεκεμβρίου και εκτός από το «παλιό» Travel Festival, θα συνδυάσει τις τρεις εμπορικές εκθέσεις Boot & Fun, Angelwelt και Auto Camping Caravan.

Για τη Rothe, το ITB Berlin 2023, το οποίο πραγματοποιήθηκε ως εκδήλωση παρουσίας για πρώτη φορά μετά τα τρία χρόνια της Corona, ήταν μια «επιτυχής νέα αρχή με περιθώρια βελτίωσης».

Για τους διοργανωτές, επίσης, ήταν ένα είδος «πακέτο έκπληξης», είπε η διευθύντρια εμπορικής έκθεσης.

Με περισσότερους από 90.000 επισκέπτες και περίπου 5.500 εκθέτες από περισσότερες από 160 χώρες, δεν ήταν ακόμη δυνατό να αντιστοιχιστούν τα στοιχεία του 2019, αλλά συνολικά οι διοργανωτές ήταν πολύ ικανοποιημένοι – ειδικά καθώς η συντριπτική πλειοψηφία των συμμετεχόντων είχε ανακοινώσει ότι ήθελε να λάβει μέρος ξανά το 2024.

Πέντε ακόμη αίθουσες διαθέσιμες

Το επόμενο έτος πρόκειται να υπάρξουν αλλαγές στο σχέδιο τοποθεσίας.
Πέντε από τις αίθουσες που έκλεισαν φέτος θα είναι και πάλι διαθέσιμες στην επόμενη ITB: Πρόκειται για τις αίθουσες 8.2, 10.1, 10.2, 11.2 και 18.

Όπως και στην περίοδο πριν από τον κορωνοϊό, οι σκανδιναβικές χώρες θα εκπροσωπούνται στην τελευταία.

Οι άλλες τρεις αίθουσες θα καταληφθούν και πάλι κυρίως από ευρωπαϊκούς προορισμούς και πολιτιστικό τουρισμό, καθώς και από το τμήμα επαγγελματικών ταξιδιών και MICE.

Στην Αίθουσα 10.1, το επίκεντρο θα είναι οι τουριστικές εταιρείες από τον κλάδο της φιλοξενίας και της ταξιδιωτικής τεχνολογίας.

Τα αραβικά κράτη συνεχίζουν να επεκτείνονται

Περισσότερος χώρος από πριν θα δοθεί στα αραβικά κράτη, τα οποία ήθελαν να επεκτείνουν ακόμη περισσότερο τις εμφανίσεις τους στο ITB. Το 2024 θα έχουν επίσης πρόσβαση στην Αίθουσα 6.2, την οποία μέχρι στιγμής έχει καταλάβει η Γερμανία.

Επίσης, σχεδιάζεται η μετατροπή του Hub 27, που χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά φέτος, σε αίθουσα για τη Γερμανία, την Αυστρία, την Ελβετία και τη Σλοβενία.
Φέτος, το Hub 27 καταλήφθηκε από μια μεγάλη ποικιλία εκθετών, συμπεριλαμβανομένης της χώρας φιλοξενίας Γεωργία.

Ωστόσο, υπάρχει μια σταγόνα πικρίας. Το λεγόμενο Funkturm-Ring, το οποίο αποτελείται από πολλές αίθουσες, θα παραμείνει κλειστό το 2024 λόγω εργασιών ανακαίνισης. Αυτό μπορεί να ισχύει και για το επόμενο έτος.

Ωστόσο, η προσφορά συσκέψεων με δυνατότητα κράτησης πρόκειται να επεκταθεί. η κράτηση των αιθουσών συνεδριάσεων πρέπει να γίνει ευκολότερη. Είναι επίσης πιθανό να επεκταθεί το Food Hall (7.2c).

Για τους περισσότερους εκθέτες, δεν είναι δυνατή η συμμετοχή τους στο πρόγραμμα συνεδρίων, γιατί τότε το περίπτερο θα έμενε «ορφανό»

Αρκετά γραφεία τουρισμού θα ήθελαν να ξεκινήσουν το πρόγραμμα διαλέξεων και συζητήσεων μία ημέρα πριν από το άνοιγμα της έκθεσης ή μία μέρα μετά την λήξη της.

Σύμφωνα με την επικεφαλής θα εξεταστεί σε ποιο βαθμό τα προγράμματα ομιλητών θα μπορούσαν να συντονιστούν με αυτό.

Συγκεντρώνοντας την παγκόσμια ταξιδιωτική βιομηχανία

«Είτε επισκέπτες, είτε εκθέτες είτε ομιλητές, αποστολή μας είναι να συγκεντρώσουμε την παγκόσμια βιομηχανία ταξιδιών, τουρισμού και φιλοξενίας σε διάφορα μέρη σε όλο τον κόσμο, λέει η Deborah Rothe.

Η νέα μας καμπάνια αντικατοπτρίζει τέλεια αυτό το πνεύμα και σίγουρα θα συμβάλει σημαντικά στην τοποθέτηση των εμπορικών μας εκθέσεων ακόμη πιο δυνατά ως εκδηλώσεις που πρέπει να παρευρεθούν στον κλάδο στο μέλλον.»