Σύνταξη: tourismtoday.gr

Με στόχο να αναζωογονήσει ο τουρισμός τις κοινωνίες και τις τοπικές κοινότητες, τα μέλη της City Destinations Alliance (CityDNA) ενέκριναν μία νέα στρατηγική μάρκετινγκ προορισμών.

Τα 115+ μέλη των Οργανισμών Μάρκετινγκ Προορισμών (DMOs) έβαλαν σε νέες βάσεις το μακροπρόθεσμο όραμα της συμμαχίας.
Αυτό επικεντρώνεται στο πώς θα εμπνεύσει και θα ενδυναμώσει τους ευρωπαϊκούς προορισμούς πόλεων για τη στροφή προς τον αναγεννητικό τουρισμό, την καλύτερη βιωσιμότητα και επισκεψιμότητα των πόλεων.

Αλλαγή εποχής για την παγκόσμια οικονομία των επισκεπτών

Οι DMOs μετατοπίζονται από την οικονομία των επισκεπτών στο οικοσύστημα των επισκεπτών. Ζητούν την αξία έναντι του όγκου, από τους προορισμούς που προσφέρουν αυτό που θέλουν οι επισκέπτες στις πόλεις που μοιράζονται αυτό που έχουν και αυτό που αντιπροσωπεύουν.

Η WeCityDNA υποστηρίζει σθεναρά ότι οι DMOs έχουν τη μοναδική ευκαιρία να κάνουν την πραγματική διαφορά. Μπορούν να συνδέσουν ανθρώπους, πόλεις και πολιτισμούς και να συμβάλουν στην ποιότητα ζωής στις πόλεις.

Νέα τετραετής στρατηγική “Welcoming Wegeneration”

Η νέα τετραετής στρατηγική “Welcoming Wegeneration”, κάνει λόγο για καλύτερο αστικό τουρισμό με κατευθυντήριες αρχές τις ακμάζουσες κοινότητες και τις βιώσιμες τουριστικές πρακτικές.

Η νέα στρατηγική καθορίζει τον τόνο και την κατεύθυνση της City Destinations Alliance μέχρι το 2026.
Επινοώντας τον όρο Wegeneration, η CityDNA οραματίζεται μια αλλαγή εποχής για την παγκόσμια οικονομία επισκεπτών με βαθιές επιπτώσεις στον τρόπο με τον οποίο οι πόλεις θα πρέπει να διαχειριστούν τις τεκτονικές αλλαγές στις κοινωνίες μας και να πλοηγηθούν προς την κατεύθυνση της σκόπιμης προσαρμογής και αναδιάρθρωσης.