Σύνταξη: tourismtoday.gr

Τους λιγότερο ελκυστικούς προορισμούς στη Γαλλία, αποκαλύπτει η ένωση Paysages de France στα βραβεία Ugly France 2023 (Franche Moche).

Τα αποτελέσματα έρχονται σε αντίθεση με τη συνήθη τουριστική κατάταξη. Εκπλήσσει το γεγονός ότι οι τέσσερις πόλεις που ψηφίστηκαν ως οι πιο άσχημες στη Γαλλία είναι το Παρίσι, το Ονφλέρ, Καρνάκ και το Σαβελό.

Η ένωση στοχεύει να επιστήσει την προσοχή στη ζημιά που προκαλείται στα τοπία από την ανεξέλεγκτη εμπορική ανάπτυξη, την υπερβολική χρήση διαφημίσεων και τις κατασκευές από σκυρόδεμα.
Αυτοί οι παράγοντες μπορούν να καταστρέψουν την όμορφη θέα που προσφέρουν οι πόλεις, ενώ σε πολλές περιπτώσεις παραμορφώνουν τα μνημεία πολιτιστικής κληρονομιάς.

Αυτές είναι οι λιγότερο ελκυστικές περιοχές στη Γαλλία

  • Στο Παρίσι μία γιγαντιαία διαφημιστική πινακίδα χαλάει την ομορφιά στην όμορφη πρόσοψη του κεντρικού κτιρίου στην Place des Vosges, την παλαιότερη -από το 1605- πλατεία στο 4ο διαμέρισμα της γαλλικής πρωτεύουσας.
    Πρόκειται για μία από τις πιο γοητευτικές ιστορικές γειτονιές της πρωτεύουσας, με πλούσια κληρονομιά και ιδιαίτερη ατμόσφαιρα. Τα πολλά αρχοντικά του 17ου και 18ου αιώνα έχουν μετατραπεί σε διεθνούς φήμης μουσεία.
  • Η Ονφλέρ, είναι είναι ένα παραθαλάσσιο θέρετρο στη θάλασσα της Μάγχης στην ιστορική περιοχή της Νορμανδίας.
    Ωστόσο, στη είσοδο της πόλης δεσπόζουν διαφημιστικές πινακίδες, πανό και σημαίες.
  • Στο γραφικό Σαβελό στη βορειοανατολική Γαλλία, η εικόνα επαναλαμβάνεται με πλήθος διαφημιστικών πανό εμπορικών σημάτων.
  • Στο Καρνάκ στη νότια ακτή της Βρετάνης βρίσκεται μια από τις πιο εκτεταμένες συλλογές μενίρ της νεολιθικής εποχής στον κόσμο.
    Αλλά οι λευκοί στύλοι που έχουν τοποθετηθεί προσωρινά κατά μήκος του δρόμου “ευθυγραμμισμένοι” δίπλα στα μενίρ της περιοχής, συνθέτουν μία κακόγουστη εικόνα.

Η Paysages de France, ήδη ενημέρωσε σχετικά τους δημάρχους των παραπάνω περιοχών προκειμένου να διορθώσουν ό,τι παραμορφώνει την εικόνα στους προορισμούς, λαμβάνοντας συστηματικά υπόψη το τοπίο.
Όπως υπογραμμίζει η ένωση, αυτό μπορεί να γίνει θεσπίζοντας ή τροποποιώντας τοπικούς κανονισμούς διαφήμισης (RLP) και με την άρνηση εγκατάστασης διαφημίσεων σε μνημεία.