Ιδιαίτερα αισιόδοξα είναι τα στελέχη αεροδρομίων διεθνώς για την ανάκαμψη των ταξιδίων. Αυτό προέκυψε από έρευνα της εταιρείας Lagardère Travel Retail. Συμμετείχαν άτομα από την διοίκηση σε περισσότερα από 200 αεροδρόμια και brands σε 27 χώρες.
Τα περισσότερα αεροδρόμια και μάρκες αναμένουν επίσης ότι τα διεθνή ταξίδια θα φτάσουν τα επίπεδα του 2019 έως το 2024.
Η έρευνα ζήτησε από τους ερωτηθέντες να κατατάξουν τις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο κλάδος τα επόμενα δύο χρόνια. Οι κυριότερες ήταν οι εξής :
- Η άνοδος του ηλεκτρονικού εμπορίου.
- To μεταβαλλόμενο μείγμα ταξιδιωτών.
- H μείωση του χρόνου παραμονής.
- Οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις των αεροπορικών ταξιδιών.
Τα αεροδρόμια και οι επωνυμίες ευθυγραμμίζονται επίσης σε γενικές γραμμές στις απόψεις τους ότι η ευκολία στις κρατήσεις θα είναι ζωτικός παράγοντας για την αντιμετώπιση των προσδοκιών των καταναλωτών.
Τα αεροδρόμια καλύπτουν επίσης την ανάγκη βελτίωσης των «φυτικών» εμπειριών στα καταστήματα, των επιλογών απρόσκοπτης ολοκλήρωσης αγοράς και συλλογής.
Είναι επίσης σημαντικό ότι το 61% των εταιρειών αεροδρομίων που συμμετείχαν στην έρευνα είπε ότι τα τέλη παραχώρησης θα πρέπει να προσαρμοστούν στο νέο περιβάλλον μετά την COVID-19.