Τις νέες τάσεις μεταξύ των νεαρών ταξιδιωτών πολυτελείας της Ασίας-Ειρηνικού αποκαλύπτει η τελευταία έρευνα της Marriott International.
Η Ιαπωνία συγκαταλέγεται στους κορυφαίους ταξιδιωτικούς προορισμούς για αυτούς τους «εγγενείς εξερευνητές».
Η έρευνα καλύπτει έξι αγορές: Αυστραλία, Κίνα, Ιαπωνία, Ινδία, Σιγκαπούρη και Νότια Κορέα.
Native Explorers
Αποκαλύπτει ότι τα επόμενα δύο χρόνια μια νέα γενιά εύπορων ταξιδιωτών προτιμά προορισμούς που είναι πιο κοντά στο σπίτι. Μάλιστα, έχει δημιουργήσει τον όρο «Native Explorers» αναφερόμενη σε αυτούς τους millennials και Gen Z ταξιδιώτες.
Περιγράφεται ότι είναι πολυταξιδεμένοι σε μικρότερη ηλικία, με έναν στους τέσσερις να έχει πάει σε τουλάχιστον δύο ηπείρους εκτός της Ασίας-Ειρηνικού μέχρι να φτάσει τα 26.
Και παρά το γεγονός ότι έχουν τα μέσα για να απολαύσουν ταξίδια μεγάλων αποστάσεων, προτιμούν να εξερευνήσουν μέρη στη δική τους περιοχή, σε σύγκριση με προηγούμενες γενιές εξοικονομώντας χρήματα για πιο δαπανηρά ταξίδια μεγάλων αποστάσεων αργότερα στη ζωή τους.
Το 85% των ερωτηθέντων πιστεύουν ότι δεν έχουν ακόμη ανακαλύψει πλήρως όλα όσα έχει να προσφέρει η περιοχή της Ασίας του Ειρηνικού.
Η Ιαπωνία (52%), η Νότια Κορέα (42%) και η Νέα Ζηλανδία (39%) βρίσκονται στην κορυφή της λίστας των ταξιδιωτικών προορισμών των Native Explorers.
Αναζητούν επίσης εμπειρίες που περιστρέφονται γύρω από τον πολιτισμό σε γνωστά hotspots όπως η Αυστραλία (39%) και η Ταϊλάνδη (32%).
Τι δραστηριότητες προτιμούν
Η μελέτη διαπιστώνει επίσης ότι το 43% των ερωτηθέντων αναζητά αποδράσεις στη φύση και εμπειρίες ευεξίας, ενώ το 36% αναζητά κρυμμένα πολιτιστικά πετράδια που είναι καινούργια για αυτούς.
Ένας στους τρεις ερωτηθέντες (37%) πιστεύει ότι η ανθρώπινη σύνδεση, η γνήσια φιλοξενία και το να είσαι μέλος μιας κοινότητας είναι τα κρίσιμα συστατικά του ταξιδιού πολυτελείας.
Η πλειονότητα των ερωτηθέντων (58%) επαναπροσδιορίζει τα πολυτελή ταξίδια ως βιώματα μιας φοράς στη ζωή.
Μεταξύ των πιο δημοφιλών επιλογών περιλαμβάνεται η πρόσβαση VIP σε sold-out συναυλίες των αγαπημένων τους καλλιτεχνών (52%) και αποκλειστικά εργαστήρια μαγειρικής με διασημότητες σεφ (36%).
Επιλογή ξενοδοχείου
Όταν επιλέγουν ένα πολυτελές ξενοδοχείο, οι ερωτηθέντες θεωρούν την εξατομίκευση ως τον πιο ελκυστικό παράγοντα. Το 32% αναμένει εξατομικευμένες υπηρεσίες, όπως έναν ειδικό ταξιδιωτικό σύμβουλο και το 32% προτιμά να μείνει σε ξενοδοχεία που προσφέρουν εξατομικευμένα δρομολόγια και εξατομικευμένες ανέσεις.
Σύμφωνα με την έρευνα, εννέα στους δέκα ερωτηθέντες προτιμούν να εξερευνήσουν έναν προορισμό με τη βοήθεια του πολυτελούς ξενοδοχείου τους αντί να προσλάβουν έναν τοπικό ταξιδιωτικό οδηγό.
Σχεδόν οι μισοί (45%) προτιμούν να δοκιμάσουν τοπική κουζίνα μέσω των γκουρμέ προσφορών του ξενοδοχείου, ενώ το 39% είπε ότι προτιμά να γνωρίσει την τοπική κουλτούρα μέσω του προγραμματισμού του ξενοδοχείου.