Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η τεχνητή νοημοσύνη έχει εισαγάγει πολλά κίνητρα και καινοτόμες περιπτώσεις χρήσης για τη διαχείριση στα επαγγελματικά ταξίδια φέτος.
Ωστόσο, το τοπίο αλλάζει με συναρπαστικούς μετασχηματισμούς καθώς πλησιάζουμε στο 2025.

Οι νέες τεχνολογίες, οι εξελισσόμενες απαιτήσεις και οι μεταβαλλόμενες συνθήκες διαμορφώνουν τον κλάδο και δημιουργούν καινούργιες ευκαιρίες.
Τι θα είναι λοιπόν ιδιαίτερα σημαντικό για τις εταιρείες και τους ταξιδιωτικούς μάνατζερ το επόμενο έτος;
Την απάντηση δίνει η πρόβλεψη της SAP Concur που υπογραμμίζει τις τάσεις επαγγελματίες ταξιδιώτες το 2025.

Επιστροφή στο γραφείο και περισσότερα επαγγελματικά ταξίδια

Οι εταιρείες επαναφέρουν σταδιακά τους υπαλλήλους στο γραφείο, οδηγώντας σε αύξηση των προσωπικών συναντήσεων και των επισκέψεων πελατών. Ως αποτέλεσμα, αυξάνεται και ο αριθμός των επαγγελματικών ταξιδιών.

Αυτή η τάση φέρνει νέες προκλήσεις για τη διαχείριση των επαγγελματικών ταξιδιών: Πώς μπορούν οι εταιρείες να βελτιστοποιήσουν τους προϋπολογισμούς τους διασφαλίζοντας παράλληλα τη συμμόρφωση και την αποδοτικότητα του κόστους;

Μέχρι το 2025, οι διευθυντές θα πρέπει να επικεντρωθούν στην αυστηρή παρακολούθηση κόστους και κινδύνων για να μεγιστοποιήσουν τη χρήση των διαθέσιμων πόρων. Οι ολοκληρωμένες λύσεις για την κράτηση και την τιμολόγηση επαγγελματικών ταξιδιών θα είναι απαραίτητες σε αυτή τη διαδικασία.

Όταν ολόκληρη η διαδικασία επαγγελματικού ταξιδιού εξορθολογίζεται μέσω μιας ενιαίας πλατφόρμας, η παρακολούθηση των δαπανών, ο έγκαιρος εντοπισμός πιθανών κινδύνων απάτης, η αντιμετώπιση παραβιάσεων πολιτικής και η διατήρηση της μακροπρόθεσμης αποδοτικότητας κόστους γίνονται ευκολότερα.

Η κυβερνοασφάλεια στο επίκεντρο

Οι εταιρείες επενδύουν ολοένα και περισσότερο στον αυτοματισμό διαδικασιών και τη δημιουργία τεχνητής νοημοσύνης για να παραμείνουν αποτελεσματικές και ανταγωνιστικές το 2025. Ωστόσο, με αυτές τις καινοτομίες, αυξάνονται επίσης οι κίνδυνοι κυβερνοεπιθέσεων και παραβιάσεων της προστασίας δεδομένων.

Η ανταγωνιστική πίεση, ειδικότερα, καθιστά τις εταιρείες ευάλωτες: εάν τα νέα συστήματα ενσωματωθούν απρόσεκτα και οι εργαζόμενοι δεν εκπαιδεύονται, ο κίνδυνος διαρροής δεδομένων αυξάνεται σημαντικά —ακόμα και σε επαγγελματικά ταξίδια.

Σχεδόν τρεις στους τέσσερις ταξιδιώτες πέφτουν θύματα κυβερνοεπιθέσεων σήμερα. Ως εκ τούτου, η επέκταση της υποδομής ασφάλειας θα γίνεται όλο και περισσότερο επίκεντρο. Μόνο οι εταιρείες που κατέχουν την εξισορρόπηση μεταξύ προόδου και ασφάλειας δεδομένων μπορούν να παραμείνουν καινοτόμες μακροπρόθεσμα χωρίς οικονομική ζημιά.

AI μεταξύ αποτελεσματικότητας και σκεπτικισμού

Καθώς ο αρχικός ενθουσιασμός γύρω από την τεχνητή νοημοσύνη αρχίζει να εξασθενεί, χρησιμοποιείται όλο και περισσότερο ως πρακτικό εργαλείο για την αυτοματοποίηση εργασιών ρουτίνας, όπως οι έλεγχοι δαπανών και ο εντοπισμός απάτης.

Αυτή η αλλαγή επιτρέπει στους διαχειριστές ταξιδιών και στους οικονομικούς υπαλλήλους να αφιερώνουν λιγότερο χρόνο σε αυτές τις επαναλαμβανόμενες δραστηριότητες και να επικεντρώνονται σε πιο κρίσιμες εργασίες προστιθέμενης αξίας.

Οι αυτοματοποιημένες αναφορές εξόδων ταξιδιού ενδέχεται σύντομα να μην περιέχουν πλέον αξιόπιστες συναλλαγές. Αντίθετα, αντικαθίστανται από αναφορές εξαιρέσεων που επισημαίνουν μόνο τις αποκλίσεις από την ταξιδιωτική πολιτική. Οι αναφορές προειδοποιούν τους ελεγκτές για μη συμμόρφωση με τις κατευθυντήριες γραμμές, εξορθολογίζοντας τη διαδικασία ελέγχου.

Παρά την εξέλιξη, ο σκεπτικισμός παραμένει. Ενώ το 96% των ταξιδιωτών υποστηρίζει συστήματα που υποστηρίζονται από τεχνητή νοημοσύνη για τη διαχείριση επαγγελματικών ταξιδιών, αντιλαμβάνονται την τεχνολογία απλώς ως βοήθεια και όχι ως ολοκληρωμένη λύση.

Το επόμενο έτος θα επικεντρωθεί στον εντοπισμό των πιο πολύτιμων περιπτώσεων χρήσης της τεχνητής νοημοσύνης και στην ανάπτυξή τους με στοχευμένο τρόπο. Η προσέγγιση στοχεύει στη δημιουργία βιώσιμης αξίας χωρίς συντριβή εργαζομένων.

 

Αυξανόμενη ζήτηση για βελτιωμένη ταξιδιωτική εμπειρία

Καθώς εξελίσσονται τα επαγγελματικά ταξίδια και οι τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης, οι προσδοκίες των εργαζομένων αυξάνονται επίσης. Το επόμενο έτος, οι ενημερώσεις σε πραγματικό χρόνο για διακοπές, όπως ακραία καιρικά φαινόμενα ή γεωπολιτικές συγκρούσεις, θα είναι απαραίτητες.

Οι εργοδότες είναι υπεύθυνοι για την παροχή τεχνολογιών που προσφέρουν έγκαιρες ειδοποιήσεις και προτείνουν εναλλακτικές επιλογές για να διασφαλίσουν ότι οι εργαζόμενοι δεν θα μείνουν χωρίς υποστήριξη.

Το έτος 2025 θα σηματοδοτήσει μια καμπή στον κλάδο των επαγγελματικών ταξιδιών. Μετά από έναν παρατεταμένο ενθουσιασμό γύρω από την τεχνητή νοημοσύνη και τις ψηφιακές καινοτομίες, η εστίαση μετατοπίζεται προς την πρακτική εφαρμογή.

Αυτή η προσέγγιση συνδυάζει ασφάλεια, καινοτομία, αποτελεσματικότητα και βελτιωμένη ταξιδιωτική εμπειρία. Δεν πρόκειται μόνο για βραχυπρόθεσμη βελτιστοποίηση. Μόνο εταιρείες που πραγματοποιούν στοχευμένες επενδύσεις και ακολουθούν βιώσιμες στρατηγικές θα ευδοκιμήσουν μακροπρόθεσμα.