Το Λονδίνο και το Ντουμπάι είναι μεταξύ των κορυφαίων πέντε προορισμών παγκοσμίως με 118 εκατ. και 79 εκατ. hashtags αντίστοιχα.

Η Wego, η εταιρεία online ταξιδιωτικών πρακτορείων, αποκάλυψε τους πιο δημοφιλείς προορισμούς διακοπών και εμπειρίες του κόσμου για το καλοκαίρι του 2019.

Η έρευνα δείχνει τις προτιμήσεις των millennials ταξιδιωτών αλλά και πως το Instagram και τα social media επηρεάζουν τις επιλογές τους στα ταξίδια.

Ειδικότερα, το Λονδίνο με 118 εκατ. hashtags κέρδισε το Παρίσι με 101 εκατ. hashtags στο Instagram. Ακολούθησαν η Νέα Υόρκη με 83 εκατ. και το Ντουμπάι με πάνω από 79 εκατ. hashtags στην πέμπτη θέση.

Η επιλογή insta-picture-worthiness

Το “Instagrammability” είναι ένας κρίσιμος παράγοντας για τους milllennials που επιλέγουν πού να πάνε διακοπές. Περισσότερο από το 41% των ατόμων ηλικίας κάτω των 33 ετών δίνουν προτεραιότητα στην επιλογή “Insta-picture-worthiness” όταν επιλέγουν τις διακοπές τους.

Άλλα κορυφαία hashtags περιλαμβάνουν την Κωνσταντινούπολη, Τζακάρτα, Λος Άντζελες, Βαρκελώνη, Μόσχα και Τόκιο.

Οι τάσεις για το 2019 δείχνουν ότι οι εικοσάριδες κατευθύνονται σε μέρη όπου μπορούν να συλλάβουν ασυνήθιστα τοπία, πολιτιστική αυθεντικότητα και γαστρονομικές απολαύσεις.

Σύμφωνα με τη Wego το Ντουμπάι είναι το πιο insta worthy μέρος στον πλανήτη για φαγητό. Συγκεκριμένα, το 26% όλων των hashtags του Ντουμπάι περιλαμβάνει το hashtag#  φαγητό.

Οι πιο δημοφιλείς ταξιδιωτικές εμπειρίες

Οι πιο δημοφιλείς εμπειρίες του Instaworthy που αναζητούν φέτος οι millennials περιλαμβάνουν :

-τις υπαίθριες δραστηριότητες σε μια εκπληκτική ατμόσφαιρα, ή

το κολύμπι με αναπνευστήρα στις κρυστάλλινες θάλασσες της Κροατίας.

Tι αγαπούν οι Millennials

Σύμφωνα με τη Wego οι Millennials αγαπούν :

-την «ανθεκτικότητα» των εκπληκτικών σεληνιακών τοπίων της Καππαδοκίας στην Τουρκία,

-τα εξαιρετικά ηφαιστειογενή τοπία και τις άγριες εκτάσεις της Ισλανδίας και το Τόξο του Χονγκ Κονγκ.