Οι ταξιδιώτες Generation Z πιστεύουν ότι ο τουρισμός ωφελεί τις τοπικές κοινότητες. Παράλληλα τους ωφελεί σε προσωπικό επίπεδο μέσω της κατανόησης των πολιτισμών και την οικοδόμηση εμπειριών ζωής και την ενίσχυση της αυτοπεποίθησής τους.

Τα ανωτέρω αποτέλεσαν μέρος των ευρλημάτων που αποκαλύφθηκαν σε μια μελέτη που δημοσιεύθηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ταξιδιών (ETC).

Στόχος της ήταν η κατανόηση των ταξιδιωτικών κινήτρων των Generation Zs.

Η μελέτη περιλαμβάνει μια ποσοτική έρευνα που πραγματοποιήθηκε μεταξύ 2.800 Gen Zers ηλικίας 18-24 ετών.

Οι χώρες που συμμετείχαν ήταν η Κίνα, η Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και οι Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής.

Η έρευνα διαπίστωσε ότι οι κορυφαίοι λόγοι για την επιλογή ενός ταξιδιωτικού προορισμού είναι :

  • η σχέση ποιότητας / τιμής (47%),
  • η διαθεσιμότητα φτηνών πτήσεων (45%) και
  • η ασφάλεια και ασφάλεια (42%).

Όσον αφορά sτη διαμονή, ωστόσο, περισσότεροι από ένας στους τρεις (36%) ερωτηθέντες δήλωσαν ότι πιθανότατα θα επιλέξουν ένα πολυτελές ξενοδοχείο τεσσάρων ή πέντε αστέρων.

Aυτό το γεγονός υποδηλώνει ότι οι Gen Zers είναι στην ευχάριστη θέση να συνδυάσουν εμπειρίες προϋπολογισμού και πολυτέλειας για αυτο-ανταμοιβή. Τέλος, το 30% είναι πιθανό να επιλέξουν ένα οικονομικό ξενοδοχείο για τη διαμονή τους.