Σύνταξη: tourismtoday.gr

Oι λήψεις σε ταξιδιωτικές εφαρμογές πέρυσι ξεπέρασαν τα 3 δισεκατομμύρια, καταγράφοντας άνοδο 13% από 2,7 δισεκατομμύρια το 2022, σύμφωνα με την έκθεση «State of Mobile 2024» της Data.ai. Οπως αποκαλύπτουν τα δεομένα αυξήθηκαν:

  • 34% σε OTA όπως η Booking.com, Expedia, Trip.com κ.λπ.
  • 23% σε αεροπορικές εταιρείες.
  • 16% σε ξενοδοχεία.

Ποιες είναι οι top ταξιδιωτικές εφαρμογές

  • Οι πέντε κορυφαίες ταξιδιωτικές εφαρμογές στον κόσμο με βάση τις λήψεις ήταν οι Uber, Where Is My Train, Booking.com, InDrive και Airbnb.
  • Οι πέντε κορυφαίες παγκόσμις ταξιδιωτικές εφαρμογές με βάση τη συνολική ανάπτυξη από έτος σε έτος, είναι από την Κίνα. Πρόκειται για τις  Railway 12306, Didi Chuxing, Qunar Travel, Ctrip και Umetrip που αντανακολύν την επαναλειτουργία των ταξιδιών σε αυτήν την περιοχή.

Πόσο χρόνο ξοδεύουν οι καταναλωτές σε ταξιδιωτικές εφαρμογές

Σε παγκόσμιο επίπεδο, οι καταναλωτές ξοδεύουν περισσότερο χρόνο χρησιμοποιώντας τις ταξιδιωτικές τους εφαρμογές.

Το 2023 ο συνολικός χρόνος που δαπανήθηκε παγκοσμίως σε ταξιδιωτικές εφαρμογές ήταν μόλις περισσότερες από 15,7 δισεκατομμύρια ώρες, από 12,6 δισεκατομμύρια το 2022.

Ο πιο συνηθισμένος τύπος ταξιδιωτικών εφαρμογών

Ο πιο συνηθισμένος τύπος ταξιδιωτικών εφαρμογών που χρησιμοποιούν οι καταναλωτές είναι οι μεταφορικές εφαρμογές όπως η Uber και η Lyft.

  • Το τέταρτο τρίμηνο του 2023, οι λήψεις εφαρμογών παγκοσμίως ήταν 307 εκατομμύρια για εφαρμογές μεταφοράς.
  • Ακολουθούν 104 εκατομμύρια λήψεις ολοκληρωμένων ταξιδιωτικών υπηρεσιών.
  • Οι λήψεις εφαρμογών αεροπορικών εταιρειών ήταν 59 εκατομμύρια.
  • Οι εφαρμογές ξενοδοχείων ήταν σχεδόν πίσω στα 55 εκατομμύρια.

Σε παγκόσμιο επίπεδο, όλες οι ταξιδιωτικές εφαρμογές έχουν αυξηθεί σημαντικά σε σύγκριση με τα επίπεδα πριν από την πανδημία το 2019.

Τα στοιχεία του 2023 για τις εφαρμογές αεροπορικών γραμμών και τρένων και πούλμαν αυξήθηκαν κατά 44% σε σύγκριση με το 2019. Των ξενοδοχείων +32%, ενώ οι εφαρμογές ενσωματωμένων ταξιδιωτικών υπηρεσιών και μεταφορών ήταν +29% και +26%, αντίστοιχα.

Σε όλες τις κατηγορίες εφαρμογών και στις 10 κορυφαίες αγορές που αναλύθηκαν, η Data.ai διαπίστωσε ότι ο χρόνος που δαπανάται σε κινητά ξεπέρασε τις πέντε ώρες την ημέρα το 2023, αύξηση 6%.
Παράλληλα η δαπάνη για διαφημίσεις για κινητά αυξήθηκε κατά 8% το 2023 στα 362 δισεκατομμύρια δολάρια.