Τα 2 εκατ. επισκέπτες έχουν θέσει ως στόχο οι Μαλδίβες για το 2020, ενώ το 2019 άγγιξαν το 1,7 εκατ. τουριστικών αφίξεων.
Η Ινδία και η Κίνα αποτελούν τους δύο κύριους τροφοδότες τουρισμού για τις Μαλδίβες.
Άλλες αγορές είναι η Γερμανία, η Ιταλία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γαλλία, η Ρωσία, η Ιαπωνία.

Οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης θα αποτελέσουν το κλειδί για τον τουρισμό της Μαλδίβες με στόχο την αγορά της Ινδίας το 2020. Μάλιστα οι ιθύνοντες βρίσκονται σε επαφές με τις αεροπορικές εταιρείες προκειμένου να αυξήσουν την συνδεσιμότητα και με άλλες μεγάλες πόλεις της Ινδίας και όχι μόνο από το Δελχί και τη Βομβάη.

Οι Μαλδίβες εξακολουθούν να προσθέτουν νέα προϊόντα για να προσελκύσουν τους διεθνούς επισκέπτες. Αρκετές διεθνείς μάρκες, στην περιοχή όπως η Hard Rock Café και η Saii Lagoon Maldives, επεκτείνουν τις προσφορές τους στους διεθνείς τουρίστες.