Silver Muse, pool deck

Στις οικογενειακές κρουαζιέρες στρέφεται το ενδιαφέρον των Ινδών ταξιδιωτών προκειμένου να αναπληρώσουν τον χαμένο χρόνο με νέες και συναρπαστικές εμπειρίες και να ενισχύσουν τον δεσμό μεταξύ των μελών τους.

Η σημασία των στενών δεσμών κοινότητας και οικογένειας έχει αναδειχθεί ως ζωτικής σημασίας για τη διατήρηση της αίσθησης ευημερίας μεταξύ των Ινδών, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα που διεξήχθη από την Hansa Research για λογαριασμό της Norwegian Cruise Line (NCL), της κορυφαίας καινοτόμου εταιρείας στα παγκόσμια ταξίδια κρουαζιέρας.

Οι κορυφαίες ταξιδιωτικές τάσεις που προέκυψαν από τη μελέτη του Αυγούστου 2022 περιλαμβάνουν ότι 8 στις 10 αστικές ινδικές οικογένειες που σχεδιάζουν να ταξιδέψουν διεθνώς σκέφτονται να κάνουν διακοπές με κρουαζιέρα τους επόμενους 12 μήνες.

Το 79% των Ινδών θέλουν να κάνουν διακοπές με τις οικογένειές τους και το 89% πιστεύουν ότι είναι πολύ σημαντικό να περνούν ποιοτικό χρόνο με την οικογένεια για μια συνολική αίσθηση ευεξίας.

Περίπου το 78% των ερωτηθέντων είπε ότι ο στόχος των διακοπών τους ήταν να ταξιδέψουν για να δημιουργήσουν αναμνήσεις με τα αγαπημένα τους πρόσωπα, ενώ το 65% είπε ότι ταξιδεύει για να επισκεφτεί διαφορετικά μέρη και να βιώσει κάτι νέο.

Οι οικογένειες, ιδιαίτερα εκείνες με μικρότερα παιδιά ηλικίας κάτω των 15 ετών, πιστεύουν ότι οι επιλογές διακοπών για τα παιδιά και οι επιλογές φαγητού είναι πολύ σημαντικές όταν εξετάζονται οι επιλογές διακοπών.

Η μελέτη πρόσθεσε επίσης ότι όταν ταξιδεύουν με την οικογένεια, το 69% των Ινδών ταξιδιωτών είπε ότι η αξία και η τιμολόγηση χωρίς αποκλεισμούς ήταν πολύ σημαντική παράμετρος, ενώ το 61% πιστεύουν ότι η εύκολη πρόσβαση σε αξιοθέατα και δραστηριότητες είναι σημαντική.