Η παγκόσμια αγορά ξενοδοχείων σε μορφή κάψουλας έφτασε σε αξία τα 78,41 εκατομμυρίων $ το 2021. Προσβλέποντας στο μέλλον αναμένεται ότι η αγορά θα φτάσει σε αξία τα 274,18 εκατ. $ μέχρι το 2027, παρουσιάζοντας ετήσια αύξηση 9,20% κατά την περίοδο 2022-2027. Αυτό προκύπτει από την τελευταία έρευνα “Capsule Hotel Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027”.
Έχοντας υπόψη τις αβεβαιότητες του COVID-19, παρακολουθούμε και αξιολογούμε συνεχώς την άμεση αλλά και την έμμεση επιρροή της πανδημίας. Αυτές οι πληροφορίες περιλαμβάνονται στην έκθεση ως σημαντικός συνεισφέρων στην αγορά.
Οι τάσεις στην αγορά των ξενοδοχείων κάψουλας
Η σημαντική ανάπτυξη της ταξιδιωτικής και τουριστικής βιομηχανίας σε όλο τον κόσμο δημιουργεί θετικές προοπτικές για την αγορά. Υπάρχει μια αυξανόμενη προτίμηση των καταναλωτών για υγιεινή, άνεση, οικονομικά και οικονομικά καταλύματα κατά τα ταξίδια, γεγονός που οδηγεί την αγορά προς την ανάπτυξη.
Επιπλέον, η ευρεία υιοθέτηση προϊόντων μεταξύ των millennials και των σόλο ταξιδιωτών για περιπέτεια, ταξιδιωτικές αποστολές και εξερεύνηση της κουλτούρας των προορισμών ευνοεί την ανάπτυξη της αγοράς.
Διάφορες τεχνολογικές εξελίξεις, όπως η ενσωμάτωση εφαρμογών smartphone για πρόσβαση σε προσωπικές κάψουλες και έξυπνες συσκευές, δίνουν ώθηση στην ανάπτυξη της αγοράς.
Αυτές οι τεχνολογίες προσφέρουν επίσης αθόρυβα συστήματα συναγερμού που σταδιακά ανεβάζουν τους επισκέπτες που κοιμούνται σε καθιστικές θέσεις ενώ φωτίζουν τα φώτα του περιβάλλοντος.
Σύμφωνα με αυτό, η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης (AI) σε ξενοδοχεία με κάψουλες για την παρακολούθηση της υγείας και την πρόβλεψη των διατροφικών προτιμήσεων των επισκεπτών επηρεάζει θετικά την ανάπτυξη της αγοράς.
Άλλοι παράγοντες, συμπεριλαμβανομένης της αύξησης της ικανότητας δαπανών των καταναλωτών, μαζί με την εφαρμογή διαφόρων κυβερνητικών πρωτοβουλιών για την προώθηση των ταξιδιών και του τουρισμού, αναμένεται να οδηγήσουν την αγορά προς την ανάπτυξη.