Ένθερμα συνιστά την Καλαμάτα και τη Μεσσηνία στο κοινό της Φινλανδίας η δημοσιογράφος Päivi Arvonen. Στην εφημερίδα Helsingin Sanomat, η Καλαμάτα συναρτάται με το προϊόν της που έχει καταστεί διεθνώς brand name: τις ελιές Καλαμάτας.

Η Καλαμάτα προβάλλεται ως προορισμός για χαλαρές διακοπές με προσιτές τιμές, στον οποίο μπορεί κανείς να έλθει μετά από ένα σύντομο ταξίδι αφού δει τα αξιοθέατα των Αθηνών, καθώς και ως ένας τόπος με ποιοτικά αγροδιατροφικά προϊόντα, τα οποία μπορεί κανείς να βρει χύμα σε μιαν ανοικτή αγορά. Η δημοσιογράφος αναφέρεται και στα αξιοθέατα όπως ο Ναός των Αγίων Αποστόλων, όπου κηρύχθηκε η Επανάσταση του 1821, καθώς και ο Ναός της Υπαπαντής, με τη θαυματουργή εικόνα της Παναγίας με το Χριστό. Επίσης, λόγος γίνεται για την Ιερά Μονή Κωνσταντίνου και Ελένης (Καλογραιών), όπου παράγονται μεταξωτά υφαντά.

Η ίδια δημοσιογράφος έκανε αφιέρωμα για τη Μεσσηνία στην εφημερίδα Ilta Sanomat, παρομοιάζοντας την περιοχή  με την Τοσκάνη της Ιταλίας. Πρόκειται για παραλληλισμό κολακευτικό, δεδομένου ότι η φήμη της Τοσκάνης είναι σπουδαία και εδραιωμένη στις χώρες του βορρά της Ευρώπης εδώ και 2 αιώνες τουλάχιστον, από την εποχή του Ρομαντισμού (τέλος 18ου αιώνα). Αναφορές γίνονται στη Στούπα, στην Καρδαμύλη και σε πεζοπορικές διαδρομές στη Μάνη, στην Αρχαία Μεσσήνη, στην Πύλο και τον όρμο του Ναυαρίνου όπου έγινε η ομώνυμη ναυμαχία που οδήγησε στην ανεξαρτησία της Ελλάδος, καθώς και στο παρακείμενο Costa Navarino, ένα όραμα του αειμνήστου Καπετάν Βασίλη Κωνσταντακόπουλου που έγινε πράξη και αναδεικνύει τη φύση και τον πολιτισμό της περιοχής μας

Τα ανωτέρω αφιερώματα πραγματοποιήθηκαν με την υποστήριξη του ΕΟΤ Σκανδιναβίας, του Θανάση Ψαρούλη, των Δήμων της Μεσσηνίας, του Costa Navarino, του Elite City Resort και του Buca Beach Resort.