Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η Trivago πιστώνει στο τέλος των μέτρων αποκλεισμού σε ορισμένες αγορές της, την αύξηση των εσόδων της το δεύτερο 3μηνο του 2021.

Οι μετρήσεις παραμένουν “σημαντικά κάτω από το 2019”. Αλλά σύμφωνα με στοιχεία έρευνας σε καταλύματα -κατά την διάρκεια του δεύτερου 3μηνου- ορισμένες χώρες ξεπέρασαν κάθε προσδοκία.
Και έφτασαν υψηλότερα από ό,τι στο αντίστοιχο χρονικό διάστημα πριν από δύο χρόνια.

  • Τα συνολικά έσοδα της εταιρείας με έδρα τη Γερμανία το δεύτερο 3μηνο ήταν 96 εκατ. ευρώ.
    Σχεδόν +500% από 16 εκατ. ευρώ το ίδιο τρίμηνο πέρυσι, όταν μεγάλο μέρος της βιομηχανίας είχε σταματήσει.
  • Τα χρήματα που κερδίζει η επιχείρηση από κάθε ειδική παραπομπή αυξήθηκαν κατά 115% από 0,59 ευρώ σε 1,27 ευρώ σε ετήσια βάση.
  • Το προσαρμοσμένο EBITDA έκανε ανατροπή στην απόδοση. Η ζημία 19 εκατ. ευρώ για το δεύτερο τρίμηνο του 2020 περιορίστηκε σε 4 εκατ. ευρώ φέτος.

Τα ξενοδοχεία έχουν κερδίσει υψηλότερο μερίδιο στη συνολική αγορά καταλυμάτων

Σε επιστολή προς τους μετόχους, η Trivago αναφέρει ότι παρά την αύξηση σε κρατήσεις  ιδιωτικών καταλυμάτων, τα ξενοδοχεία έχουν πρόσφατα κερδίσει σχετικά υψηλότερο μερίδιο στη συνολική αγορά καταλυμάτων.

Ωστόσο υπογραμμίζεται πως “παρόλο που πιστεύουμε ότι τα ξενοδοχεία είναι πιο κατάλληλα για να αυξήσουν γρήγορα τη χωρητικότητα και να αυξήσουν τη σταδιακή ζήτηση, αναμένουμε ότι τα εναλλακτικά καταλύματα θα έχουν κερδίσει μερίδιο αγοράς μετά την πανδημία”.

Οι βασικές παραπομπές εσόδων της εταιρείας συνεχίζουν να προέρχονται από διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία. Συγκεκριμένα την Booking Holdings και το Expedia Group.

Η πανδημία δεν έχει τελειώσει ακόμα

Η Trivago προειδοποιεί ότι “η πανδημία δεν έχει τελειώσει ακόμα. Και οι ταξιδιωτικές επιχειρήσεις πιθανότατα θα παραμείνουν ασταθείς για αρκετό καιρό.

Αλλά είμαστε ενθουσιασμένοι που βλέπουμε τους ταξιδιώτες να επιστρέφουν.

Συνεχίσουμε να εφαρμόζουμε τη στρατηγική μας, να αναπτύσσουμε νέα χαρακτηριστικά και προϊόντα και προσαρμόζουμε τις πολιτικές μάρκετινγκ”.