Η Minor Hotels έχει υπερδιπλασιάσει τα βασικά της κέρδη από έτος σε έτος το δεύτερο τρίμηνο του 2023, σημειώνοντας αύξηση 120% σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι.

To δυναμικό ξεκίνημα της υψηλής ταξιδιωτικής περιόδου στην Ευρώπη συνέβαλε στο ισχυρό αποτέλεσμα, καθώς η ζήτηση ταξιδιών αναψυχής και επαγγελματικών ταξιδιών σε όλα τα βασικά τμήματα πελατών οδήγησε σε μέσο ποσοστό πληρότητας 72%.

Ταυτόχρονα σημειώθηκε αύξηση 18% από έτος σε έτος στη μέση ημερήσια τιμή (ADR) για ιδιόκτητα ακίνητα του Minor Hotel στην Ευρώπη και τη Λατινική Αμερική.

Άλλες βασικές αγορές ενισχύθηκαν επίσης από τη συνεχιζόμενη ανάκαμψη της ταξιδιωτικής ζήτησης, με επικεφαλής την Ταϊλάνδη με ετήσια αύξηση στα έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο (RevPar) κατά 62% για ιδιόκτητα ακίνητα και αύξηση 85% σε όλα τα ξενοδοχεία της χώρας.

Η διαρκής ανάκαμψη της παγκόσμιας ταξιδιωτικής ζήτησης, σε συνδυασμό με την εφαρμογή της δυναμικής στρατηγικής πωλήσεων και μάρκετινγκ της Minor Hotels, οδήγησαν σε αύξηση 21% σε ετήσια βάση το RevPar το δεύτερο τρίμηνο του 23ου.

Θετικά αποτελέσματα στο εξάμηνο

Τα εξαμηνιαία στοιχεία ήταν επίσης ισχυρά σε όλο το παγκόσμιο χαρτοφυλάκιο του ομίλου, με την πληρότητα το α’ εξάμηνο να αυξάνεται κατά 10% σε ετήσια βάση και την ADR να αυξάνεται 14% σε ετήσια βάση.

Αυτά τα αποτελέσματα οδήγησαν σε ισχυρή ανάπτυξη στο δείκτη RevPar σε όλο τον όμιλο κατά 35% σε ετήσια βάση για το εξάμηνο.