Σύνταξη: tourismtoday.gr

Ένας απίστευτος αριθμός επαγγελματιών του ταξιδιού πέρασε από τις πόρτες της World Travel Market (WTM) την περασμένη εβδομάδα.
Συμμετείχαν περισσότερα από 35.800 άτομα -ξεπερνώντας την αναμενόμενη προσέλευση- αριθμός υπερδιπλάσιος από το 2021.

Ένας από τους βασικούς τύπους συμμετεχόντων στο WTM του Λονδίνου είναι οι παγκόσμιοι ταξιδιωτικοί αγοραστές άτομα με άμεση ευθύνη αγοράς για το ταξιδιωτικό προϊόν.
Φέτος, οι αριθμοί των αγοραστών αυξήθηκαν κατά 25% σε σύγκριση με το 2021.

Αυτή η σημαντική αύξηση είναι άμεσο αποτέλεσμα των συνεχιζόμενων προσπαθειών της WTM να χαρτογραφήσει και να προσελκύσει το παγκόσμιο αγοραστικό κοινό -που αντικατοπτρίζει έναν κόσμο μετά την πανδημία- διασφαλίζοντας μια άψογη εμπειρία εκδήλωσης.

Επιπλέον, η WTM είδε υπουργική εκπροσώπηση από 55 έθνη σε όλο τον κόσμο -αύξηση 15% σε σχέση με το 2021, αύξηση 165% στο εκθετικό προσωπικό έναντι του 2021 και περισσότερα από 1500 Μέσα ενημέρωσης- που αντιπροσωπεύουν αύξηση πάνω από 70% το 2021.

Η αθρόα συμμετοχή στο WTM 2022 αντικατοπτρίζει έναν τομέα σε ανάκαμψη και την όρεξη για επιχειρηματική δραστηριότητα και συναντήσεις πρόσωπο με πρόσωπο.

«Η συμμετοχή στη φετινή World Travel Market είναι μια μικρογραφία του ταξιδιωτικού τομέα που αντικατοπτρίζει το συναίσθημα της βιομηχανίας, επισημαίνει η Juliette Losardo, διευθύντρια της WTM.

Είναι ενθαρρυντικό να βλέπουμε αυτό το επίπεδο δέσμευσης καθώς ο τουρισμός φτάνει προς την πλήρη ανάκαμψη και φυσικά καταδεικνύει τη σημασία των προσωπικών εκδηλώσεων.

Διπλασιάσαμε την προτεραιότητα στους αγοραστές, τις επιχειρηματικές συμφωνίες και τις συναλλαγές. Τα αρχικά αποτελέσματα φαίνεται να δείχνουν ότι πετύχαμε αυτόν τον στόχο».