Κατεστραμμένο, βρώμικο με περιτώματα, ούρα και γεμάτο άδεια μπουκάλια αλκόολ βρήκε το διαμέρισμα της στο Παρίσι η Laurie Snkw (από το προφίλ της στο Facebook), το οποίο είχε νοικιάσει για 3 εβδομάδες από την πλατφόρμα Airbnb.

Η ιδιοκτήτρια (που νοικιάζει 2 χρόνια το διαμέρισμα μέσω της Airbnb) σε κατάσταση σοκ -όπως θα διαπιστώσετε και από τις φωτογραφίες που ανέβασε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Facebook- επικοινώνησε στο τέλος Αυγούστου με την Aμερικανική εταιρεία Airbnb για να ζητήσει αποζημίωση και της είπαν ότι το θέμα “θα τακτοποιηθεί από το Γαλλικό υποκατάστημα”.

“Τους τηλεφώνησα αρκετές φορές και κάθε φορά μου έλεγαν “σας καλούμε πίσω, σας καλούμε πίσω”, δηλώνει στα Γαλλικά Μέσα αλλά και στα κοινωνικά δίκτυα.

Μετά τις τεράστιες διαστάσεις που πήρε η υπόθεση στην Γαλλία από τον Τύπο αλλά και σε παγκόσμιο επίπεδο από τα social media και συγκεκριμένα από τον προσωπικό λογαριασμό της παθούσας στο Facebook και από την σελίδα “il était une fois mon studio charmant” (ήταν κάποτε το υπέροχο στούντιο μου) που δημιουργήθηκε, η εταιρεία κινητοποιήθηκε όπως υποστηρίζει η Laurie Snkw, λέγοντας της ότι η υπόθεση της εξετάζεται.

“Έχουμε μηδενική ανοχή σε αυτό το είδος συμπεριφοράς, δηλώνει εκπρόσωπος της Airbnb. Ο ταξιδιώτης έχει ήδη διαγραφεί από την πλατφόρμα μας και φυσικά υποστηρίζουμε τον οικοδεσπότη.

Η Airbnb προσφέρει μια “Εγγύηση Υποδοχής”, με την οποία μπορεί να αποζημιώσει έναν ιδιοκτήτη σπιτιού σε περίπτωση ζημιών μέχρι του ποσού των 600.000€.

Ενα πρόγραμμα που περιγράφει ως ένα “ασύγκριτο επίπεδο προστασίας στην τουριστική βιομηχανία”.

Η Airbnb δήλωσε για το θέμα στο τηλεοπτικό κανάλι France 3 ότι η ζημιά είναι σπάνια στο δίκτυο της – και αγγίζει μόλις το 0,009% – των εκατομμυρίων διαμερισμάτων που μισθώνει η πλατφόρμα της.