“Οι αεροπορικές εταιρείες παραβιάζουν τους κανόνες της ΙΑΤΑ και την ισχύουσα νομοθεσία της ΕΕ”, τονίζει ο  Διευθύνων Σύμβουλος και Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Aerticket, Rainer Klee,και καταγγέλλει τις συναλλαγές των αεροπορικών εταιρειών.

Σχετικά με τον τρόπο αντιμετώπισης του προβλήματος επιστροφής χρημάτων ο Klee αναφέρει ότι είναι “Το μεγαλύτερο πρόβλημά μας έως τώρα. Προς το παρόν υπάρχουν αμέτρητες διαφορετικές δυνατότητες και οι αεροπορικές εταιρείες εγκρίνουν κάθε αίτημα επιστροφής χρημάτων ξεχωριστά με αποτέλεσμα η διαδικασία να διαρκεί περισσότερο.

Υπάρχουν αεροπορικές εταιρείες που αρνούνται παράνομα να επιστρέψουν πλήρως τα εισιτήρια, ακόμη και αν η πτήση ακυρωθεί. Για εμάς, αυτή είναι μια άλλη απόπειρα παραβίασης του νόμου και αποφυγής αποζημίωσης. Άλλες αεροπορικές εταιρείες, επικεντρώνονται στο να κάνουν ελκυστικότερες κρατήσεις και κουπόνια και να απονέμουν βραβεία όπως 50 ευρώ δώρο.

Το πρόγραμμα κουπονιών της ομοσπονδιακής κυβέρνησης δεν μας βοηθά. Δεν είναι αποτελεσματικό χωρίς την έγκριση της ΕΕ. Επιπλέον, δεν υπάρχει ταμείο ασφαλείας για την προστασία των επιστροφών που δεν έχουν πραγματοποιηθεί ή των κουπονιών που έχουν εκδοθεί, και τα κουπόνια πιστεύουμε θα πρέπει να ισχύουν τουλάχιστον για δύο ή περισσότερα χρόνια.”

Σχετικά με τη σχέση με τα ταξιδιωτικά γραφεία, ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Aerticket λέει ότι “Οι πελάτες μας είναι ταξιδιωτικά πρακτορεία και αναγκάζονται να πληρώσουν τους πελάτες τους ή να απειλούνται από τους δικηγόρους τους, αλλά δεν λαμβάνουν επιστροφές από τις αεροπορικές εταιρείες. Εμείς υποστηρίζουμε τους πελάτες μας διαπραγματευόμενοι με τις αεροπορικές εταιρείες όπου μπορούμε.

Εκδόσαμε σχεδόν 500.000 εισιτήρια για την περίοδο 22 Μαρτίου έως 20 Απριλίου. Πρέπει όλα αυτά να επιστραφούν σε χρήματα ή να γίνουν εκ νέου κρατήσεις αυτών των εισιτηρίων. Συνιστούμε στους πελάτες μας να ζητούν από τους ταξιδιώτες να μην κάνουν νέα κράτηση για τους μήνες Μάιο έως Ιούλιο. Προς το παρόν, δεν είναι προβλέψιμο σε ποιες χώρες θα μπορούμε να πετάμε από πότε. ”

Τα σχέδια της Aerticket

“Η επέκτασή μας είναι προφανώς κάτι που σταμάτησε. Ωστόσο, θα κάνουμε δύο αγορές που ήταν ήδη προγραμματισμένες, ένα οnline ταξιδιωτικό πρακτορείο και έναν διεκπεραιωτή στο εξωτερικό”, λέει ο Klee.

Εργασία μικρής διάρκειας – αλλά όχι στις ομάδες επιστροφής χρημάτων

“Η εταιρεία μας έχει σημειώσει τεράστιες πτώσεις στις πωλήσεις από την έναρξη της κρίσης και έπρεπε να θέσει τους περισσότερους υπαλλήλους της σε προσωρινή αναστολή. Ωστόσο, αυτό δεν ισχύει για τις ομάδες επιστροφής χρημάτων και κράτησης. Δουλέψαμε σκληρά με τριπλάσιο αριθμό ανθρώπων για να αντιμετωπίσουμε τις δεκάδες χιλιάδες αιτήματα επιστροφής χρημάτων.

Προκειμένου να διευκολυνθούν οι εργαζόμενοι, αυξάνουμε το επίδομα βραχυπρόθεσμης εργασίας έως και το 100% του καθαρού μισθού. Έχουμε συσσωρεύσει αποθεματικά για αυτές ακριβώς τις περιπτώσεις για πολλά χρόνια. Σχεδιάζουμε επίσης ένα δάνειο για περίπτωση ανάγκης. Συνολικά, ωστόσο, είμαστε αισιόδοξοι για το μέλλον, ακόμα κι αν μάλλον θα κλείσουμε φέτος το έτος με απώλεια”, συμπλήρωσε ο Rainer Klee.