Με μία..τολμηρή διαφημιστική εκστρατεία που ξεκινά αύριο Πέμπτη 9 Αυγούστου “Βίλνιους, το σημείο G της Ευρώπης”, ο επίσημος τουριστικός οργανισμός για την πρωτεύουσα της Λιθουανίας, απευθύνεται στις αγορές του Ηνωμένου Βασιλείου και της Γερμανίας.

«Κανείς δεν ξέρει πού είναι, αλλά όταν το βρείτε, είναι εκπληκτικό», λέει το παιχνιδιάρικο σλόγκαν που στόχο έχει προσεγγίσει στο Βίλνιους τους millennials που αναζητούν εναλλακτικούς τουριστικούς προορισμούς.

Η τολμηρή ιδέα της πρωτότυπης εκστρατείας δημιουργήθηκε από τους σπουδαστές της Λιθουανίας.

«Λίγοι γνωρίζουν πού είναι πραγματικά το Βίλνιους, αλλά όταν φτάνουν ερωτεύονται την πόλη, τονίζει ένας από τους δημιουργούς της καμπάνιας, ο Jurgis Ramanauskas.

Αυτή η ιδέα γεννήθηκε από τις συνομιλίες μας με διεθνείς επισκέπτες. Διαπιστώσαμε ότι το Βίλνιους είναι συνώνυμο της θεωρίας των G-spot, αφού κανείς δεν ξέρει πού είναι, αλλά όταν το ανακαλύψει θα το ερωτευθεί”.

Ο Inga Romanovskienė, διευθυντής του Go Vilnius, του Οργανισμός Τουρισμού και Ανάπτυξης Επιχειρήσεων του Βίλνιους, σχολίασε μεταξύ άλλων ότι “όταν πρόκειται να προσελκύσουμε τον σύγχρονο τουρίστα, έχουμε να κάνουμε με ένα πολύ υψηλό επίπεδο ανταγωνισμού με άλλες ευρωπαϊκές πόλεις και χώρες που επενδύουν σε μεγάλο βαθμό στο μάρκετινγκ προορισμού.

Οι νέοι δημιουργοί που ήρθαν με το “Βίλνιους, το σημείο G της Ευρώπης” μας παρουσίασαν μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα και πρωτότυπη ιδέα για να προκαλέσει το ενδιαφέρον για την πόλη.

Αναμένουμε να καλωσορίσουμε τους νέους διεθνείς επισκέπτες στο Βίλνιους και θα συνεχίσουμε να προωθούμε τα τουριστικά αξιοθέατα και εμπειρίες του. “