Μεγάλη ζημιά στα οικονομικά της μεγέθη κατέγραψε η κορυφαία διαδικτυακή ταξιδιωτική εταιρεία της Κίνας, εξαιτίας της πανδημίας Covid-19, το α’ τρίμηνο του 2020.

Σύμφωνα με την οικονομική έκθεση της εταιρείας, η Trip.com Group Limited με έδρα τη Σαγκάη, κατέγραψε απώλεια 1,5 δισ. γουάν (περίπου 211 εκατ. δολ.) το α’ τρίμηνο του τρέχοντος έτους.

Ο όμιλος ανέφερε καθαρά έσοδα 4,7 δισ. γουάν από τον Ιανουάριο έως τον Μάρτιο, μειωμένα κατά 45% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.

Τα αποτελέσματα της εταιρείας για το α’ τρίμηνο του 2020 έχουν επηρεαστεί σημαντικά και αρνητικά από τον κορωνοϊό, ο οποίος οδήγησε σε σημαντική μείωση της ταξιδιωτικής ζήτησης με αποτέλεσμα ακυρώσεις κρατήσεων και μείωση των νέων παραγγελιών, αναφέρει χαρακτηριστικά η έκθεση.

Το κομμάτι των δραστηριοτήτων του ομίλου που κατευθύνεται στη διαμονή κατέγραψε μεγάλες απώλειες σε έσοδα από κρατήσεις το α’ τρίμηνο, σημειώνοντας πτώση 62% σε ετήσια βάση.

Την ίδια στιγμή, τα έσοδα από τα εισιτήρια στις μεταφορές, στις οργανωμένες περιηγήσεις και στα εταιρικά ταξίδια το α’ τρίμηνο σημείωσαν ετήσιες μειώσεις 29%, 50% και 47% αντίστοιχα.

«Η πανδημία COVID-19 έφερε σημαντικές προκλήσεις στην παγκόσμια ταξιδιωτική βιομηχανία. Ωστόσο, έχουμε δει σταθεροποίηση ή ανάκαμψη ταξιδιωτικών δραστηριοτήτων σε πολλές από τις αγορές όπου δραστηριοποιούμαστε», δήλωσε ο Τζέιμς Λιάνγκ, εκτελεστικός πρόεδρος του ομίλου. «Στην Κίνα, οι ταξιδιωτικές δραστηριότητες σχεδόν μηδενίστηκαν τον Φεβρουάριο και έκτοτε βρίσκονται σε σταθερή πορεία ανάκαμψης. Έχουμε πλήρη εμπιστοσύνη ότι η ταξιδιωτική βιομηχανία θα επιστρέψει και θα φτάσει σε νέα επίπεδα καθώς η πανδημία υποχωρεί», προσέθεσε.

Σύμφωνα με τον όμιλο, η τουριστική κατανάλωση επανέρχεται σταδιακά καθώς η χώρα μπαίνει στο στάδιο της τακτικής πρόληψης και ελέγχου της επιδημίας. Από τα μέσα Απριλίου, ο αριθμός των αεροπορικών εισιτηρίων που έχουν κρατηθεί μέσω του Trip.com έχει αυξηθεί σημαντικά, με τις πωλήσεις εισιτηρίων σε γραφικούς προορισμούς να αυξάνονται κατά 94% το μήνα και οι οργανωμένες εκδρομές, συμπεριλαμβανομένων τουριστικών αξιοθεάτων και των ξενοδοχείων, υπερδιπλασιάστηκαν από τον Μάρτιο.

Περισσότεροι από 350 προορισμοί στο εσωτερικό και στο εξωτερικό, 500 αεροπορικά δρομολόγια και 10.000 ξενοδοχεία έχουν ενταχθεί στο σχέδιο του ομίλου για την ανάκαμψη της ταξιδιωτικής βιομηχανίας που έχει πληγεί από πανδημία.