Σύνταξη: tourismtoday.gr

Στη στρατηγική απόφαση της Ελλάδας να ακολουθήσει τις ανάγκες της εποχής και να αναδείξει τις εμπειρίες που μπορεί να έχει ένας επισκέπτης στη χώρα μας εστίασε ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας στον χαιρετισμό του στο Συνέδριο με θέμα «Τουρισμός εμπειρίας: Αναζητώντας την αυθεντικότητα», που πραγματοποιείται στο πλαίσιο της 36ης διεθνούς τουριστικής έκθεσης Philoxenia.

Ο Β. Κικίλιας σημείωσε ότι η στρατηγική αυτή αποτυπώνεται και στις καμπάνιες του ΕΟΤ. Στην κατεύθυνση αυτή, ανέφερε ότι για πρώτη φορά η Ελλάδα θα τρέξει καμπάνια στο εξωτερικό για τις εμπειρίες που προσφέρει στους επισκέπτες ο χειμερινός τουρισμός.

Επίσης, μίλησε για τη σημασία της σύνδεσης της τουριστικής εμπειρίας με την πρωτογενή παραγωγή, το εμπόριο, τη μεταποίηση, τους ανθρώπους της αγοράς, που πέρα από το γεγονός ότι ενδυναμώνει το προσφερόμενο τουριστικό προϊόν, δημιουργεί και προστιθέμενη αξία για την χώρα.

Τέλος, ο υπουργός Τουρισμού τόνισε την ανάγκη να προστατέψουμε τον φυσικό πλούτο της χώρας μέσω της βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης, «ένα στοίχημα που έχουμε θέσει από την πρώτη στιγμή στο υπουργείο Τουρισμού και είναι κάτι που μπορούμε να πετύχουμε όλοι μαζί», επεσήμανε χαρακτηριστικά.

Το φετινό Συνέδριο της Philoxenia εστιάζει το ενδιαφέρον του στην ανάγκη κατανόησης και αξιολόγησης της τουριστικής εμπειρίας, καθώς και στη διερεύνηση του τρόπου με τον οποίο θα πρέπει να διαμορφωθεί για έναν τόπο, ώστε να είναι ελκυστική στον επισκέπτη.