Τα τελευταία πέντε χρόνια η Ελλάδα κατάφερε να γίνει πιο ανταγωνιστική στον τουρισμό, κάτι που επέτρεψε τελικά στον κλάδο να αναπτυχθεί, τόνισε ο Ευτύχης Βασιλάκης, Αντιπρόεδρος της Aegean Airlines,  σε συνέντευξη του στο Bloomberg στα πλαίσια του Roadshow της ΕΧΑΕ στο Λονδίνο.

«Και εμείς έπρεπε να προσαρμοστούμε και να στηριχθούμε περισσότερο στον τουρισμό. Δεν υπήρχε και άλλη επιλογή», τόνισε, επισημαίνοντας  «ο τουρισμός επέδειξε ανθεκτικότητα. Γίναμε πιο ανταγωνιστικοί και το εισπράξαμε».

Ακόμη,ο  κ. Βασιλάκης τόνισε ότι υπάρχουν πολλά περιθώρια ανάπτυξης στην Ελλάδα με δεδομένο πως έως πρόσφατα η αγορά των αερομεταφορών ήταν κλειστή και ρυθμιζόμενη  σε μεγάλο βαθμό από απ το Κράτος.

Όσον αφορά τον ανταγωνισμό , επικεντρώθηκε κυρίως στην Ryanair σημειώνοντας όμως ότι κάθε εταιρεία ακολουθεί διαφορετική πολιτική έχοντας άλλους στόχους και κοινό.

«Καταφέραμε να έχουμε γρήγορη ανάπτυξη και να καταγράψουμε νέα υψηλά», σημείωσε ο ίδιος αναφέροντας πως μέρος της στρατηγικής αποτελεί η σύνδεση δευτερευόντων ευρωπαϊκών προορισμών – πόλεων με τα ελληνικά αεροδρόμια.

«Πετάμε πλέον σε πόλεις δεύτερης επιλογής. Για παράδειγμα εκτός από το Παρίσι πετάμε απευθείας από και προς άλλες έξι γαλλικές πόλεις. Επίσης δημιουργούμε πιο επιθετικό σχεδιασμό στα ελληνικά νησιά καταφέρνοντας να διαφοροποιήσουμε τις λειτουργίες μας και τον κόμβο μας εκτός Αθηνών. Πλέον κάποιος με την εταιρεία μας μπορεί να ταξιδέψει απευθείας απ’ τη Μασσαλία, ή την Τουλούζη, ή την Κατάνια στα ελληνικά νησιά.»