Το μέλλον δεν είναι καθιστικό ταξίδι. Oι άνθρωποι θέλουν να ταξιδεύουν, σε βαθύτερο συναισθηματικό και πιο προσωπικό επίπεδο.

Το βιωματικό ταξίδι -που κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος- είναι μια μορφή τουρισμού στην οποία οι άνθρωποι επικεντρώνονται στην εμπειρία μιας χώρας, μιας πόλης ή ενός ιδιαίτερου τόπου συνδέοντας την ιστορία, τους ανθρώπους και τον πολιτισμό της.

Το καθήκον των ταξιδιωτικών πρακτορείων είναι να κατανοήσουν πώς μια ταξιδιωτική εμπειρία μπορεί πραγματικά να μας αλλάξει και να προσφέρει στους πελάτες έναν νέο, μοναδικό και αυθεντικό τρόπο κατανόησης του κόσμου μας.

Τα κοινωνικά μέσα η ψηφιακή καινοτομία και η επιθυμία για μεγαλύτερες και καλύτερες εμπειρίες βοήθησαν στην αύξηση των βιωματικών ταξιδιών. Οι…εξαρτημένοι χρήστες των κοινωνικών μέσων συχνά θέλουν να παραμείνουν συνδεδεμένοι ενώ αναζητούν αυθεντικές εμπειρίες, που θέλουν να μοιράζονται.

Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες πρέπει να ακούνε τις επιθυμίες των πελατών τους, να προσαρμόζουν προγράμματα και μέσα από περιηγήσεις, δραστηριότητες και να προσφέρουν εμπειρίες.

H Ενωση Ταξιδιών Περιπέτειας, αποκαλύπτει τα μυστικά για να πουλήσετε βιωματικές περιηγήσεις ή δραστηριότητες.

  • Δείξτε πώς μια εμπειρία είναι αυθεντική.
  • Παρέχετε εμπνευσμένες εμπειρίες που διδάσκουν στους ταξιδιώτες κάτι για τον εαυτό τους.
  • Εστιάστε στην αυθεντικότητα και την έμπνευση στο μάρκετινγκ και χρησιμοποιείστε οπτικό περιεχόμενο.
  • Συνεργαστείτε με ένα δίκτυο μικρών και μεμονωμένων φορέων της τοπικής κοινότητας.
  • Εξατομικεύστε τις εμπειρίες που προσφέρετε και αφήστε χώρο για αυθορμητισμό.
  • Προσφέρετε κοινωνικές εμπειρίες ταξιδιού και συνδέστε τους τουρίστες με την τοπική κοινότητα.
  • Δώστε βιωματικές εμπειρίες ταξιδιού χρησιμοποιώντας ηλεκτρονικούς κωδικούς έκπτωσης ή κουπονιών.