
Σύνταξη: tourismtoday.gr
Μια νέα ιδέα ενοικίασης καταστημάτων pop-up για να προσελκύσει δημοφιλείς επωνυμίες στο αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης έχει αναπτύξει η Fraport AG, η εταιρεία που διαχειρίζεται τον αερολιμένα.
Το σλόγκαν είναι «Be on top, rent a pop-up shop» και αφορά μεγαλύτερη ευελιξία στους λιανοπωλητές, με ένα συμβόλαιο βραχυπρόθεσμης ενοικίασης.
Τους παρέχει έναν πλήρως εξοπλισμένο χώρο για έξι μήνες για να προβάλλουν και να πουλήσουν τα προϊόντα τους σε μια διαφορετική, διεθνή ομάδα πελατών.
«Χωρίς να αναλαμβάνουν μεγάλη δέσμευση, οι ενδιαφερόμενες μάρκες μπορούν να δοκιμάσουν το αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης ως σημείο λιανικής πώλησης σε επιβάτες και επισκέπτες», εξηγεί η Birgit Hotzel, διευθύντρια στο τμήμα λογαριασμών λιανικής πώλησης της Fraport AG.
Δύο περιοχές βραχυπρόθεσμης ενοικίασης στο αεροδρόμιο
Επί του παρόντος, υπάρχουν δύο περιοχές βραχυπρόθεσμης ενοικίασης στο αεροδρόμιο.
Η μία βρίσκεται σε τμήμα του αεροδρομίου που είναι ανοιχτό για το ευρύ κοινό και η άλλη στο Concourse B (εκτός Σένγκεν), στον αερολιμένα μετά τον έλεγχο διαβατηρίων.
Οι χώροι των καταστημάτων προσφέρουν λειτουργικότητα και διαχρονικό σχεδιασμό.
Το εσωτερικό τους σύστημα είναι αρθρωτά κατασκευασμένο, επιτρέποντας τους να καλύπτουν ευέλικτα τις ανάγκες των αναδυόμενων ενοικιαστών.
Η Fraport έχει ήδη φροντίσει για τις άδειες κατασκευής και πυροπροστασίας, ώστε οι χώροι λιανικής να ενοικιάζονται γρήγορα.
Όπως υπογραμμίζει η Fraport οι χώροι έχουν τη δυνατότητα να προσφέρουν 10.000 ευρώ σε τζίρο ανά τετραγωνικό μέτρο ετησίως, με βάση τα επίπεδα κίνησης και τα προφίλ ταξιδιωτών του 2019.
Όσον αφορά στο ποια τοποθεσία θα λειτουργήσει καλύτερα για ποια επωνυμία, αυτό εξαρτάται από την ομάδα πελατών-στόχου.
«Συνεργαζόμαστε με κάθε επωνυμία για να βρούμε την καλύτερη τοποθεσία για την είσοδο τους στην αγορά», υπογραμμίζει η Birgit Hotzel.
Το πρώτο κατάστημα
Ο πρώτος ενοικιαστής καταστήματος είναι η Lakrids by Bülow, μια εταιρεία που παράγει γκουρμέ γλυκόριζα και σοκολάτα.
«Στόχος μας είναι να ενημερώσουμε τους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο για τα προϊόντα μας και να αυξήσουμε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας μας. Και πού μπορούμε να το κάνουμε αυτό καλύτερα από μια διεθνή πύλη αεροπορίας;», δηλώνει ο Torben Schmidt επικεφαλής πωλήσεων στη Lakrids σε Γερμανία, Αυστρία και Ελβετία.
Η Fraport υποστηρίζει το μάρκετινγκ
Με εξατομικευμένο πακέτο πολυμέσων, η Fraport υποστηρίζει επίσης το μάρκετινγκ επωνυμιών που νοικιάζουν ένα κατάστημα.
Αυτό περιλαμβάνει επιτόπιες εκστρατείες μάρκετινγκ και μέσω των ψηφιακών καναλιών της Fraport, όπως ο ιστότοπος του αεροδρομίου στη διεύθυνση frankfurt-airport.com, ο λογαριασμός Instagram #beforetomatojuice και το WeChat.
Για τις επωνυμίες που επιθυμούν να διαφημιστούν με πρόσθετες μορφές μέσων στο αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης, η εταιρεία μάρκετινγκ Media Frankfurt GmbH τους προσφέρει ένα συμπληρωματικό εξατομικευμένο πακέτο πολυμέσων σε ειδικές τιμές.