Τα έσοδα ανά διαθέσιμο επισκέπτη αυξήθηκαν κατά σχεδόν 10% στο Ηνωμένο Βασίλειο. Αυτό αναφέρουν τα στοιχεία της Mews Data Dive, υποστηρίζοντας ότι η αυξανόμενη πίεση στα ξενοδοχεία ενθάρρυνε μια πιο ευέλικτη σκέψη όσον αφορά στη δημιουργία εσόδων.

Ειδικότερα, ο αριθμός των ακινήτων που πωλούν πρόσθετες υπηρεσίες με δυνατότητα κράτησης (δηλαδή εκείνων που έχουν περισσότερους από έναν τύπους χώρου) αυξάνεται.

  • Το ένα τέταρτο των ξενοδοχείων στο Ηνωμένο Βασίλειο διαφοροποιεί πλέον τα έσοδά του με αυτόν τον τρόπο, καταγράφοντας αύξηση 66% σε σχέση με το 2022.
  • Τα έσοδα ανά διαθέσιμο επισκέπτη (RevPag) έφτασαν τις 199 λίρες, με χώρους όπως το πάρκινγκ να χρησιμοποιούνται για τη δημιουργία των απαραίτητων πρόσθετων εσόδων.
  • Σημαντική ήταν και η αξία του online check-in, με το 23% των επισκεπτών να κάνουν check-in στο διαδίκτυο το 2023 και το 3% αυτών των επισκεπτών να κάνουν αναβαθμίσεις κατά τη διάρκεια της διαδικασίας, με μέση αξία ανοδικής πώλησης 21 λίρες.

Ποιες υπηρεσίες αναζήτησαν οι επισκέπτες

Οι κορυφαίες υπηρεσίες τις οποίες αναζήτησαν και αναβάθμισαν οι επισκέπτες ήταν το πρωινό, η χρήση επιπλέον πετσετών, το late check-out, το early check-in και το πάρκινγκ. Μάλιστα, το ποσοστό των επισκεπτών που αναβάθμισαν την κράτησή τους κατά το online check-in σχεδόν διπλασιάστηκε από έτος σε έτος.

Ταυτόχρονα, η μέση ημερήσια τιμή (ADR) ήταν 177 λίρες, αυξημένη κατά 13% σε ετήσια βάση, με απόδοση 95 λίρες, σημειώνοντας αύξηση 10%. Η πληρότητα ήταν 62%, μειωμένη κατά 2,3% από το 2022.