
Η Νέα Υόρκη θα ξεκινήσει σύντομα μια νέα εκστρατεία “Γειτονικές αποδράσεις”. Με στόχο να ενθαρρύνει τους Νεοϋορκέζους και άλλους επισκέπτες να εξερευνήσουν και τους πέντε δήμους του Μανχάταν.
Η εκστρατεία ανακοινώθηκε από τον Φρεντ Ντίξον, Διευθύνοντα Σύμβουλο της NYC & Company, σε διαδικτυακό σεμινάριο.
Εκπρόσωποι του τουρισμού από το Σαν Φρανσίσκο, το Μόντρεαλ, τη Νέα Υόρκη και το Λονδίνο μοιράστηκαν παρόμοιες εμπειρίες και στρατηγικές.
Όλοι οι συμμετέχοντες, λόγω της πανδημίας έπρεπε να επικεντρωθούν στα τοπικά ταξίδια. Και να ενθαρρύνουν τους κατοίκους των δικών τους πόλεων να επισκεφθούν τα αξιοθέατα εκεί. Και μάλιστα σε μια εποχή που πολλοί άνθρωποι εγκαταλείπουν τις πόλεις αναζητώντας “κοινωνική απόσταση”.
Η Νέα Υόρκη, έχει χάσει 67 εκατ. τουρίστες
Η πόλη φέρνει τους περισσότερους επισκέπτες σε όλη τη χώρα από οποιοδήποτε άλλο προορισμό. Λόγω της πανδημίας, η Νέα Υόρκη, έχει χάσει 67 εκατ. τουρίστες. Και τώρα, έχει δύο στόχους.
- Την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης των εσωτερικών ταξιδιωτών.
- Να ενθαρρύνει τους Νεοϋορκέζους να ανακαλύψουν και τους πέντε δήμους.
Η Νέα Υόρκη θα συνεργαστεί με το γειτονικό Νιου Τζέρσεϋ και το Κονέκτικατ σε μια κοινή εκστρατεία.
“Κλειδί” για την ανάκαμψη, οι τέχνες και ο πολιτισμός
“Κλειδί” στο εγχείρημα της ανάκαμψης για τον Φρεντ Ντίξον, είναι οι τέχνες και ο πολιτισμός. Και ιδιαίτερα τώρα που οι ταξιδιώτες απομακρύνονται από τις παραλίες. Αξιοθέατα και μουσεία, είναι τα πιο δυνατά σημεία της πόλης. Και ο Φρεντ Ντίξον, χαρακτήρισε “ατυχές” το ότι δεν υπάρχει κυβερνητική υποστήριξη για αυτά.
“H εμπειρία πρέπει να είναι μέρος της λύσης”, τόνισε από την πλευρά του ο Τιμ Τόμπκινς της Συμμαχίας της Times Square.
Είπε πως το πλάνο της NYC & Co. έχει σωστό σχέδιο, αλλά χρειάζεται υποστήριξη. Όπως υπογράμμισε η Νέα Υόρκη είναι μία από τις πόλεις των ΗΠΑ που δεν έχουν χρηματοδότηση για προώθηση.
Η Νέα Υόρκη ξοδεύει 4,50 δολάρια κατά κεφαλή για τουριστική προώθηση, σε αντίθεση για παράδειγμα με το Ντένβερ που ξοδεύει 40 δολάρια.