“Γερμανικές Καλοκαιρινές Πόλεις”, ονομάζεται η τουριστική εκστρατεία του Γερμανικού Εθνικού Γραφείου Τουρισμού (GNTB) για την προσέλκυση ξένων τουριστών στην χώρα.

Η τουριστική προώθηση της χώρας θα βασίζεται στην κουλτούρα των μεγάλων πόλεων, τα ψώνια, τις μικρές ιστορικές πόλεις σε αγροτικές περιοχές, τον ρομαντισμό που αποπνέουν πολλές περιοχές της, τα κάστρα, τα πάρκα τις ακτοπλοϊκές εμπειρίες με τα σκάφη αναψυχής, τα beach clubs, τη ζωή στο νησί, τις πεντακάθαρες λίμνες κολύμβησης, το rafting στα ποτάμια, τις αμπελουργικές περιοχές και την παραδοσιακή γαστρονομία.

Η καμπάνια του GNTB θα “τρέχει” και στα social media με το hashtag, #GermanSummerStories, ενώ από την εκστρατεία δεν θα λείπει η τέχνη και ο πολιτισμός. Θα αναδειχτούν μουσεία, εκθέσεις, βιομηχανική κληρονομιά, μουσική και υπαίθριες εκδηλώσεις.