Περιήγηση πολιτισμού και ιστορίας από την Θεσσαλονίκης έως τον Ιερό Άθωνα, μέσα από οινική διαδρομή με παραπομπή σε αρχαιοελληνικές γαστρονομικές και οινικές συνήθειες, πραγματοποίησαν τις τελευταίες ημέρες εκπρόσωποι σημαντικών Γερμανικών γραφείων πολιτιστικού τουρισμού.
Η περιπλάνηση ξεκίνησε από τη Θεσσαλονίκη των Μακεδόνων, συνέχισε ακολουθώντας τα «αριστοτελικά βήματα» και τους μύθους της αρχαίας Αμφίπολης και κατέληξε στον Ιερό Άθωνα με την ιδιαίτερη γαστρονομική και οινική ιστορία.
Η ολική επαναφορά της Γερμανικής τουριστικής αγοράς αποτελεί γεγονός για την Ανατολική Χαλκιδική, επιχειρήσεις της οποίας πέτυχαν φέτος πολύ σημαντικά συμβόλαια συνεργασίας με Γερμανούς tour operators, η ισχύς των οποίων ξεκινά από την επόμενη τουριστική περίοδο.
Παράλληλα, μικρότερα Γερμανικά τουριστικά γραφεία αυξάνουν σταθερά τη διοχέτευση Γερμανών επισκεπτών στην περιοχή, ενώ πολύ σημαντικό είναι το πρόγραμμα οινικού τουρισμού, που πραγματοποιείται κάθε χρόνο από το Vino Travel.
Τη συνολική και μετρήσιμη επιτυχία πιστώνεται εκ νέου ο Προαθωνικός Οργανισμός Τουρισμού, ο οποίος εφαρμόζει 7ετές πρόγραμμα θεματικής προώθησης του προορισμού στη Γερμανική τουριστική αγορά, χαρακτηριζόμενο από συνέπεια, βαρύτητα και προπαντός συγκεκριμένη στόχευση.
Η ωρίμανση των συνθηκών «ανάβει το πράσινο φως» στο φορέα, προκειμένου αυτός να διευρύνει την απευθυνόμενη στην εν λόγω αγορά προωθητική δραστηριότητα.
Κάτω από αυτό το πρίσμα, το πλάνο προώθησης του 2018 προβλέπει πραγματοποίηση σειράς παρουσιάσεων του ολοκληρωμένου πακέτου θαλάσσιου τουρισμού σε επιλεγμένες πόλεις της Γερμανίας, αρχής γενομένης από το εύρωστο και κοσμοπολίτικο Αμβούργο.
Ειδική θα είναι και η παρουσίαση του νέου δικτύου «αριστοτελικών διαδρομών», οι οποίες συνδέουν 6 αριστοτελικές κοινότητες τη μια με την άλλη και αναμένεται να προκαλέσει το ενδιαφέρον των Γερμανών περιπατητών και όχι μόνο.
«Στην ουσία, αναφερόμαστε σε ένα εκπαιδευτικό ταξίδι ποιότητας και καινοτομίας, το οποίο απέχει από τα συνηθισμένα και προωθεί εναλλακτικές μορφές τουρισμού – αυτές που συμβάλλουν στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τους αποδέκτες – συντελεστές της πρωτοβουλίας», ανέφερε σε δήλωσή του ο πρόεδρος του Προαθωνικού Οργανισμού Τουρισμού, Γιάννης Γερούκης.
Η συνδιοργανώθηκε από τον Προαθωνικό Οργανισμό Τουρισμού, την Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, το Δήμο Αμφίπολης, το Γραφείο Ε.Ο.Τ. Γερμανίας, την Αegean Airlines, ενώ συμμετείχαν και πάνω από 25 τοπικές κλαδικές επιχειρήσεις.