Επτά στους δέκα Βρετανούς παραθεριστές αντιμετώπισαν καθυστερήσεις ή ακυρώσεις ταξιδίων τους τελευταίους 12 μήνες. Σχεδόν τα δύο τρίτα από αυτούς δεν έλαβαν καμία αποζημίωση.

Παράλληλα, σχεδόν το ένα πέμπτο των παραθεριστών (18%) σκέφτονται να παραμείνουν στις χώρα τους για διακοπές το επόμενο καλοκαίρι αντί να πάνε στο εξωτερικό – αφού το 71% αντιμετώπισε καθυστέρηση ή ακύρωση πτήσης τους τελευταίους 12 μήνες.

Αυτό προκύπτει από έρευνα της IBS Software σε 1.330 Βρετανούς, που πραγματοποίησαν ταξίδι στο εξωτερικό τον τελευταίο χρόνο.

  • Το 13% έχασε χρήματα λόγω προβλημάτων πτήσης, αφού χρειάστηκε να κλείσει καταλύματα έκτακτης ανάγκης.
  • Σχεδόν τα δύο τρίτα (64%) δεν έλαβαν καμία αποζημίωση για τα προβλήματα που αντιμετώπισαν – με το 45% να παραμένει απογοητευμένο, καθώς δεν τους εξηγήθηκε πώς θα επιλυθούν τα προβλήματα.
  • Έξι στους δέκα (61%) πιστεύουν ότι οι καθυστερήσεις ή οι ακυρώσεις πτήσεων δεν εξηγούνται πάντα σωστά στους επιβάτες, με το 58% να έχει δυσκολευτεί να καταλάβει γιατί έχουν διαταραχθεί τα ταξιδιωτικά τους σχέδια.
  • Πάνω από το ένα τέταρτο (27%) έχουν χάσει μια πτήση ανταπόκρισης – με το 16% να κατευθύνεται κατευθείαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να θρηνήσει τις αεροπορικές εταιρείες.

Η μελέτη, που διεξήχθη μέσω του OnePoll.com, διαπίστωσε επίσης ότι στα πρώτα στάδια οργάνωσης ενός ταξιδιού, το 45% ήδη ανησυχεί ότι θα αντιμετωπίσει προβλήματα με την ώρα αναχώρησης στο αεροδρόμιο.

 

Και το 45% αναμένει ότι το ταξίδι του δεν θα κυλήσει απρόσκοπτα, μετά από πολλά από τα προβλήματα που αντιμετώπισε η ταξιδιωτική βιομηχανία τους τελευταίους 12 μήνες.

Περισσότεροι από τους μισούς ταξιδιώτες (53%) κατανοούν ότι οι καιρικές συνθήκες είναι οι πιο συχνές αιτίες για προβλήματα πριν από την απογείωση και το 30% το αποδίδουν στην έλλειψη προσωπικού.

Ωστόσο, ο αρνητικός αντίκτυπος της μεγάλης αναμονής έχει κάνει τώρα τους παραθεριστές να επανεξετάσουν τις αεροπορικές εταιρείες με τις οποίες θα πετάξουν το επόμενο καλοκαίρι – και ακόμη και από αυτούς που έλαβαν αποζημίωση για ταξιδιωτικά προβλήματα που αντιμετώπισαν, περισσότεροι από τους μισούς (53%) δήλωσαν ότι αυτό δεν ανταποκρίνεται. για την απώλεια του πολύτιμου χρόνου των διακοπών που χάθηκε.