Oι Αμερικανίδες στατιστικά και ουσιαστικά έχουν πολύ περισσότερες πιθανότητες να πραγματοποιήσουν ταξίδια από τους άνδρες. Ως εκ τούτου ο μέσος ταξιδιώτης στις ΗΠΑ είναι μια γυναίκα 47 ετών. Και είτε οι γυναίκες ταξιδεύουν με τους συντρόφους τους, τις οικογένειές τους, τους φίλους τους, μόνες ή σε ομάδες, το 80% όλων των ταξιδιωτικών αποφάσεων λαμβάνονται από γυναίκες.

Ενώ οι άνδρες μπορεί να πηγαίνουν περισσότερο για αθλητικές δραστηριότητες σήμερα τα τρία τέταρτα όσων κάνουν ταξίδια στη φύση, την περιπέτεια και τα πολιτιστικά ταξίδια είναι γυναίκες. Στις γυναίκες αρέσει επίσης να συναντούν ανθρώπους και να αγοράζουν τοπικά προϊόντα περισσότερο από τους άνδρες.

Πράγματι, η κυριαρχία των γυναικών στα ταξίδια είναι τόσο εκπληκτική όσο και καθοριστική. Στις ΗΠΑ, οι γυναίκες κυριαρχούν στα ταξίδια αναψυχής με αναλογία 63% προς 37% έναντι των ανδρών. Σε όλο τον κόσμο υπάρχει μια παρόμοια λοξή, με το 64% των ταξιδιωτών παγκοσμίως να είναι γυναίκες, έναντι 36% από άνδρες, σύμφωνα με την RV &Playa.

Σύμφωνα με το Census Bureau, από 331 εκατ. Αμερικανούς, περίπου το 50,5% είναι γυναίκες, το 49,5% άνδρες. Και είναι ενδιαφέρον ότι οι άντρες είναι πιο πιθανό να είναι χωρίς κάποιον σύντροφο. Οι ανύπαντρες γυναίκες είναι πολύ πιο πιθανό να ταξιδέψουν από τους ανύπαντρους, αλλά είναι λιγότερες. Υπάρχουν 42,07 εκατομμύρια ανύπαντρες γυναίκες στις ΗΠΑ σύμφωνα με την Απογραφή του 2020, έναντι περίπου 48,08 εκατομμυρίων ανύπαντρων ανδρών.

Τα ταξίδια είναι ακριβά και οι γυναίκες ιστορικά κέρδιζαν λιγότερα από τους άνδρες. Αλλά αυτό αλλάζει. Οι γυναίκες κινούνται σε καλά αμειβόμενα επαγγέλματα, ενώ το 60% των φοιτητών κολεγίων στις ΗΠΑ είναι γυναίκες. Οι γυναίκες κατέχουν το 60% του πλούτου στις ΗΠΑ, αντιπροσωπεύουν το 54% των ταξιδιωτών με ετήσιο εισόδημα άνω των 250.000 $, σύμφωνα με το MMGY Global. Οι γυναίκες ζουν περισσότερο από τους άνδρες και συχνά χρησιμοποιούν τον κληρονομικό πλούτο για ταξίδια συνταξιοδότησης. Οι γυναίκες τείνουν επίσης να προγραμματίζουν προσεκτικά και να αποταμιεύουν για διακοπές.

Η ταξιδιωτική βιομηχανία το αναγνωρίζει αυτό. Οι γυναίκες αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το 50% των εργαζομένων στην ταξιδιωτική βιομηχανία τρισεκατομμυρίων δολαρίων. Οι γυναίκες έχουν ολοένα και περισσότερο ηγετικούς ρόλους και στον κλάδο, συμπεριλαμβανομένων των αεροπορικών εταιρειών όπως η JetBlue.

Υπάρχουν πολλά σημάδια της προσήλωσης της ταξιδιωτικής βιομηχανίας στις γυναίκες. Όλο και περισσότερες γυναίκες βρίσκονται στο επίκεντρο των τηλεοπτικών διαφημίσεων για το Λας Βέγκας, για τα «φυλετικά» καζίνο, για τις γραμμές κρουαζιέρας και άλλους προορισμούς. Οι διαφημίσεις επικεντρώνονται σε καλοντυμένες ή ντυμένες με μαγιό νεαρές γυναίκες που χορεύουν, γευματίζουν, πίνουν και γενικά περνούν υπέροχα με φίλες.

Αυτές οι διαφημίσεις αντικατοπτρίζουν τον κόσμο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης του Instagram, γεμάτο με γυναίκες που δημοσιεύουν από λαμπερούς, εξωτικούς ή κακοτράχαλους προορισμούς.

Περίπου το 91% των γυναικών κάνουν κράτηση για ταξίδια με τους φίλους τους. Όσον αφορά στα ταξίδια περιπέτειας  το συντριπτικό 85% των μεμονωμένων ταξιδιωτών είναι γυναίκες, παρά τις κατανοητές ανησυχίες για την ασφάλεια και τη μοναξιά.