Η επιδίωξη της τέλειας εμπορικής ημέρας των εορτών αποτελεί έναν από τους πολλούς λόγους που οι καταναλωτές αισθάνονται πίεση να χρησιμοποιούν τις πιστωτικές τους κάρτες.
Η αγοραστική δύναμη των Millennials
Οι Millennials (ηλικίας 23-38 ετών) είναι πιο πρόθυμοι να παραδεχτούν ότι θα υποχωρήσουν σε αυτήν την πίεση την περίοδο των διακοπών.
Συγκεκριμένα, περισσότεροι από τους μισούς (52%) δήλωσαν ότι οι διακοπές είναι μια αποδεκτή δικαιολογία για την κάλυψη του χρέους. Αυτό αναφέρει η νέα έρευνα CreditCards.com.
Μάλιστα 3 στους 5 millennials είναι πρόθυμοι να χρεωθούν προκειμένου να να αγοράσουν δώρα για τους αγαπημένους τους.
Τέλος, οι κάτοχοι πιστωτικών καρτών που έχουν ήδη χρέος είναι πιο πιθανό να προσθέσουν περισσότερο χρέος.
Συνολικά, το 61% των Αμερικανών με υπόλοιπο πιστωτικών καρτών είναι πρόθυμοι να χρεωθούν περισσότερο. Το αντίστοιχο ποσοστό για τους κατόχους κάρτας άνευ χρέους είναι 30%.