Σύνταξη: tourismtoday.gr

Το συναίσθημα γύρω από τα επαγγελματικά ταξίδια αλλάζει, αποκαλύπτει νέα έρευνα που διεξήχθη 8 και 9 Μαρτίου από την Morning Consult για λογαριασμό της Αμερικανικής Ένωσης Ξενοδοχείων και Καταλυμάτων (AHLA). 

Το 77% των επιχειρηματιών ταξιδιωτών και το 64% των εργαζομένων Αμερικανών συμφωνούν ότι είναι πιο σημαντικό από ποτέ, να επανέλθουν τα επαγγελματικά ταξίδια.

Η αυξημένη εξάρτηση από την εικονική εργασία επηρεάζει αρνητικά την παραγωγικότητα

Μάλιστα, σχεδόν τα δύο τρίτα των επαγγελματιών ταξιδιωτών λένε ότι η αυξημένη εξάρτηση από την εικονική εργασία που έχει γίνει κοινή κατά τη διάρκεια της πανδημίας επηρεάζει αρνητικά τόσο την παραγωγικότητα (64%) όσο και την κουλτούρα στο χώρο εργασίας (65%).

Σχεδόν επτά στους δέκα Αμερικανούς (69%) εγκρίνουν την πρόσφατη κίνηση των Κέντρων Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (CDC) να χαλαρώσουν τις απαιτήσεις για μάσκα. Πλέον πολλοί ταξιδιώτες ανταποκρίνονται κάνοντας επιπλέον ταξιδιωτικά σχέδια.

Μεταξύ των Αμερικανών που απασχολούνται αυτήν τη στιγμή, το 43% λέει ότι είναι πιο πιθανό να ταξιδέψει για επαγγελματικούς λόγους σε σύγκριση με το 2020-2021.
Κι αυτό λόγω των χαλαρών απαιτήσεων στις πολιτειακές και τοπικές κυβερνήσεις.

Η δυναμική στα επαγγελματικά ταξίδια

  • Οι αλληλεπιδράσεις πρόσωπο με πρόσωπο είναι σημαντικές για τη μεγιστοποίηση της επιτυχίας της εταιρείας. Αυτό υποστηρίζει το 80% των εργαζομένων Αμερικανών και το 86% των ταξιδιωτών για επαγγελματικούς λόγους.
  • Το 61% των εργαζομένων και το 74% των επαγγελματιών ταξιδιωτών συμφωνούν ότι οι προσωπικές συναντήσεις και τα ε ταξίδια ενισχύουν την οργανωτική δύναμη με τρόπο που οι εικονικές αλληλεπιδράσεις δεν μπορούν.
  • Οι προσωπικές συναντήσεις και τα επαγγελματικά ταξίδια ενθαρρύνουν τη συνεργασία με τρόπο που οι εικονικές αλληλεπιδράσεις δεν μπορούν, λέει το 59% των εργαζομένων και το 77% των εταιρικών ταξιδιωτών.
  • Οι εργαζόμενοι (57%) και οι επαγγελματίες ταξιδιώτες (76%) συμφωνούν ότι οι προσωπικές συναντήσεις και τα εταιρικά ταξίδια διευκολύνουν την παραγωγικότητα με τρόπο που οι εικονικές αλληλεπιδράσεις δεν μπορούν.
  • 56% των εργαζομένων και 71% των επαγγελματιών ταξιδιωτών λένε ότι ο COVID-19 έχει δημιουργήσει μια μεγαλύτερη ανάγκη για πρόσωπο με πρόσωπο σύνδεση που δεν μπορούν να ικανοποιήσουν οι εικονικές συναντήσεις.
  • Η εικονική εργασία επηρεάζει αρνητικά την κουλτούρα στο χώρο εργασίας, εκτιμά το 46% των εργαζομένων και το 65% των επαγγελματιών ταξιδιωτών.
  • Την παραγωγικότητα επηρεάζει αρνητικά η αυξημένη εξάρτηση από την εικονική εργασία υποστηρίζει 44% των εργαζομένων και το 64% των επαγγελματιών ταξιδιωτών.
  • Το 86% των εργαζομένων Αμερικανών και το 89% των ταξιδιωτών για δουλειά λένε ότι οι αλληλεπιδράσεις πρόσωπο με πρόσωπο είναι σημαντικές για τη δημιουργία και τη διατήρηση σχέσεων με τους συναδέλφους.
  • 85% των εργαζομένων και το 88% των Αμερικανών ταξιδιωτών για επαγγελματικούς λόγους λένε ότι οι πρόσωπο με πρόσωπο αλληλεπιδράσεις είναι σημαντικές για τη δημιουργία και τη διατήρηση σχέσεων με τους πελάτες.
  • Οι αλληλεπιδράσεις πρόσωπο με πρόσωπο είναι σημαντικές για την επαγγελματική κατάρτιση, σύμφωνα με το 82% των εργαζομένων Αμερικανών και το 89% των επαγγελματιών ταξιδιωτών.
  • Σύμφωνα με το 80% των εργαζομένων και το 83% των εταιρικών ταξιδιωτών οι αλληλεπιδράσεις πρόσωπο με πρόσωπο είναι σημαντικές για τη διατήρηση του ηθικού σε υψηλά επίπεδα.

«Τα τελευταία δύο χρόνια των εικονικών διευθετήσεων εργασίας και των ταξιδιωτικών περιορισμών υπογράμμισαν τη σημασία των ταξιδιών και των συναντήσεων πρόσωπο με πρόσωπο για επιχειρήσεις, εργαζόμενους και πελάτες.

Αυτά τα αποτελέσματα είναι η απόδειξη, δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της AHLA, Chip Rogers.

Οι περισσότεροι Αμερικανοί αναγνωρίζουν την απαράμιλλη αξία που προσφέρουν τα επαγγελματικά ταξίδια και οι πρόσωπο με πρόσωπο συναντήσεις.

Και μετά τα δύο τελευταία χρόνια, η επιστροφή των επαγγελματικών ταξιδιών είναι πιο σημαντική από ποτέ».

Οι εκτιμήσεις για τα επαγγελματικά ταξίδια το 2022

Καθώς οι εταιρικές ταξιδιωτικές πολιτικές παραμένουν σε ροή, τα επαγγελματικά και ομαδικά ταξίδια -η μεγαλύτερη πηγή εσόδων της ξενοδοχειακής βιομηχανίας- θα χρειαστούν πολύ περισσότερο χρόνο για να ανακάμψουν από τα ταξίδια αναψυχής.

Σύμφωνα με την έκθεση State of the Industry της AHLA, τα επαγγελματικά ταξίδια συνολικά αναμένεται να αυξηθούν το 2022 σε σύγκριση με πέρυσι. Όπως αναφέρει ανάλυση της Kalibri Labs, έως το τρίτο τρίμηνο προβλέπεται να φτάσουν το 80% των επιπέδων του 2019.

Αν και δεν αναμένεται πλήρης ανάκαμψη μέχρι το 2024, τα παγκόσμια επαγγελματικά ταξίδια προβλέπεται να αυξηθούν κατά 14% το 2022.