Τα αεροπορικά επαγγελματικά ταξίδια θα μειωθούν μόνιμα τουλάχιστον κατά το ένα τρίτο. Όπως αποκαλύπτει έρευνα της IdeaWorksCompany για λογαριασμό της CarTrawler, θα καταγράψουν πτώση από 19% έως και 36% σε σύγκριση με τα επίπεδα προ πανδημίας.
Η έρευνα “Το Ταξίδι μπροστά: Πώς θα αλλάξει η πανδημία και η τεχνολογία τα αεροπορικά ταξίδια” ταξινομεί τους λόγους για επαγγελματικά ταξίδια σε επτά κατηγορίες.
Αυτές κυμαίνονται από δραστηριότητες που εστιάζουν στους πελάτες. Όπως “πωλήσεις και εξασφάλιση πελατών”, “συμβάσεις και εμπορικές εκθέσεις” έως εσωτερικά εστιασμένες δραστηριότητες όπως “ενδοεταιρικές συναντήσεις” και “τεχνική υποστήριξη”.
- Το ταξίδι για πωλήσεις και εξασφάλιση πελατών είναι η μεγαλύτερη κατηγορία αεροπορικών ταξιδιών. Αντιπροσωπεύοντας περίπου το 25% όλων των ταξιδιών πριν από την πανδημία. Σε αυτήν την κατηγορία αναμένεται μείωση έως και 20%.
- Οι ενδοεταιρικές συναντήσεις αποτελούν το 20% του συνόλου των επαγγελματικών αεροπορικών ταξιδιών. Και προβλέπεται να μειωθούν από 40% έως και 60%.
- Η συμμετοχή σε συνέδρια και εμπορικές εκθέσεις, που αντιπροσωπεύουν επίσης το 20% όλων των επαγγελματικών αεροπορικών ταξιδιών, αναμένεται να μειωθούν τουλάχιστον από 10% έως και 20%.
Ο λόγος που τα επαγγελματικά ταξίδια θα εξαφανιστούν, μετά το COVID-19 είναι ότι ένα μέρος τους αντικαθίσταται από τεχνολογία.
“Οι αεροπορικές εταιρείες πρέπει να προσαρμοστούν για να καλύψουν τις ανάγκες των καταναλωτών, λέει η Άιλεν ΜακΚόρμακ, επικεφαλής του εμπορικού τμήματος της CarTrawler. Αλλιώς θα μείνουν πίσω από τους ανταγωνιστές τους”.
Πως μπορούν οι αεροπορικές εταιρείες να ανακτήσουν την απώλεια εσόδων
- Ενίσχυση των προσπαθειών λιανικής ταξιδιού αναψυχής.
- Ενίσχυση των βοηθητικών εσόδων.
- Μείωση χωρητικότητας καθίσματος.
- Προσθήκη premium economy θέσεων.
Η έκθεση αναφέρει ότι οι αεροπορικές εταιρείες θα πρέπει να προετοιμαστούν ότι το 2021 θα είναι μια μεγαλύτερη πρόκληση οικονομικά απ’ ότι το 2020.
“Η αεροπορική βιομηχανία, τονίζεται είχε σχεδόν ένα τέταρτο των κανονικών δραστηριοτήτων πριν φτάσει η πανδημία στα μέσα Μαρτίου 2020.
Αυτή η σύντομη περίοδος παρείχε ένα μικρό οικονομικό καύσιμο για τα υπόλοιπα μήνες. Η ίδια πρόωρη ώθηση δεν θα συμβεί το 2021”.