Η γενιά Gen Z δεν φαίνεται να δείχνει εμπιστοσύνη στα ταξίδια, σύμφωνα με έρευνα της Travelport.

Τι μπορεί όμως να γίνει για να αλλάξει αυτή η κατάσταση και πως μπορεί η ταξιδιωτική βιομηχανία να ξανακερδίσει την εμπιστοσύνη τους ;

Οι ταξιδιώτες Gen Z γεννήθηκαν μεταξύ των ετών 1997 και 2012 και αποτελούν περίπου τα 2,4 δις. Σύμφωνα με το Forbes, έχει εκτιμώμενη ισχύ δαπανών 143 δις. δολαρίων (105 δις. £). Ως εκ τούτου αποτελούν μια σημαντική ευκαιρία για την ταξιδιωτική βιομηχανία.

Ωστόσο, σύμφωνα με τα πρόσφατα ευρήματα της έρευνας Trust in Travel, αυτό το δημογραφικό έχει ορισμένα προβλήματα εμπιστοσύνης.

  • Μόνο το 38% των καταναλωτών Gen Z έχουν κάποιο επίπεδο εμπιστοσύνης στις ταξιδιωτικές εταιρείες – η χαμηλότερη βαθμολογία όλων των ηλικιακών ομάδων.

Αυτό το επίπεδο δυσπιστίας είχε τεράστιο αντίκτυπο στον τρόπο με τον οποίο η Gen Z ανακαλύπτει και ταξιδεύει βιβλία.

Όχι μόνο ερευνούν τα ταξίδια με μη συμβατικούς τρόπους, όπως η αναζήτηση του TikTok για κριτικές και συστάσεις. Παράλληλα είναι εξαιρετικά επιφυλακτικοί με τη διαφήμιση, γεγονός που καθιστά πολύ πιο δύσκολη την εξατομίκευση ενός μηνύματος ή μιας προσφοράς.

Η Travelport ερεύνησε 10.000 ταξιδιώτες στο Ηνωμένο Βασίλειο, τις ΗΠΑ, τον Καναδά, την Αυστραλία, τη Νέα Ζηλανδία, την Ιταλία, την Ισπανία, τη Σαουδική Αραβία, την Ινδία και την Ινδονησία.

Για τους Gen Z, η αυθεντικότητα είναι το κλειδί. Εκτιμούν τις συστάσεις από πραγματικούς ανθρώπους και αναζητούν ενεργά την αλήθεια από πηγές με ομοϊδεάτες.

Οι μισοί από τους καταναλωτές της Gen Z εμπιστεύονται διεθνείς εταιρείες πλήρους εξυπηρέτησης, μεγάλες διεθνείς αλυσίδες ξενοδοχείων και μεγάλες διαδικτυακές τοποθεσίες ταξιδιωτικών πρακτορείων. Ωστόσο, είναι δύσπιστοι σχετικά με τις πληροφορίες που τους δίνονται

Πώς μπορεί η ταξιδιωτική βιομηχανία να ξανακερδίζει την εμπιστοσύνη των Gen Z;

  • Να είστε πάντα αυθεντικοί.

Οι κριτικές και τα δεδομένα που προέρχονται από το πλήθος επιτρέπουν την άμεση εμφάνιση ψευδών ή ανειλικρινών διαφημίσεων. Αυτή η γενιά εξετάζει τις κριτικές πελατών σε πραγματικό χρόνο πριν αγοράσει οτιδήποτε. Η παραπληροφόρηση είναι μια τεράστια ανησυχία για τους Gen Z και τους έχει κάνει ύποπτους καταναλωτές. Η αυθεντικότητα και οι γνήσιοι άνθρωποι είναι το κλειδί για να κερδίσετε την εμπιστοσύνη τους.

  • Μην κρύβετε την αλήθεια.

Σχεδόν οι μισοί από τους ταξιδιώτες Gen Z (45%) συμφωνούν ότι το «χωρίς κρυφό κόστος» είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας για τους ταξιδιωτικούς πωλητές, τους προμηθευτές και άλλες επιχειρήσεις για να κερδίσουν την εμπιστοσύνη τους. Στην πραγματικότητα, το «χωρίς κρυφό κόστος» είχε 12% μεγαλύτερη επιρροή στην εμπιστοσύνη από τα μακροπρόθεσμα ιστορικά στοιχεία ασφάλειας (33%). Εάν μια ταξιδιωτική εταιρεία σπάσει την εμπιστοσύνη, το 68% των ταξιδιωτών της Gen Z θα μοιραστούν την εμπειρία τους με φίλους, συγγενείς και συναδέλφους και το 50% θα δημοσιεύσει επίσης σχετικά με αυτήν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή σε ιστότοπο ταξιδιωτικών κριτικών. Εάν η εμπιστοσύνη έχει σπάσει, αποκτήστε την και επανορθώστε την. Χειριστείτε τα παράπονα και την υποστήριξη πελατών με χάρη και ίσως μπορέσετε να αποκαταστήσετε την εμπιστοσύνη τους.

  • Χρησιμοποιήστε πραγματικές κριτικές, όχι διασημότητες ή παράγοντες επιρροής.

Οι Gen Z στρέφονται προς εταιρείες και επωνυμίες που είναι γνήσιες. Χρησιμοποιήστε πραγματικές και αυθεντικές κριτικές και αξιολογήσεις πελατών. Αν και μπορεί να περνούν πολύ χρόνο στο διαδίκτυο, οι Gen Z δεν εμπιστεύονται τις διασημότητες ή τους Influencers των κοινωνικών μέσων όσο νομίζουν κάποιοι. Λιγότερο από το ένα τρίτο του Gen Z θεωρεί αυτές τις εγκρίσεις ως αξιόπιστες πηγές.