Η Ryanair, επιβεβαίωσε ότι διεκδικεί πάνω από 15.000 ευρώ ως αποζημίωση από επιβάτη που διέκοψε την πτήση FR7124 από το Δουβλίνο προς το Λανθαρότε στις 9 Απριλίου.
Η ασυγχώρητη συμπεριφορά αυτού του επιβάτη ανάγκασε την πτήση να εκτραπεί προς το Πόρτο, όπου καθυστέρησε κατά τη διάρκεια της νύχτας, με αποτέλεσμα να προκληθεί μεγάλη αναστάτωση σε 160 επιβάτες που έχασαν μία ολόκληρη μέρα από τις διακοπές τους.
Είναι εντελώς απαράδεκτο οι επιβάτες που εργάζονται σκληρά για να απολαύσουν ένα ταξίδι με την οικογένεια/τους φίλους τους, να στερούνται αυτής της ευχαρίστησης λόγω της ανάρμοστης συμπεριφοράς άλλων επιβατών.
Η εταιρία δεσμεύεται να διασφαλίσει ότι όλοι οι επιβάτες και το πλήρωμα ταξιδεύουν σε ένα ασφαλές περιβάλλον με σεβασμό, χωρίς περιττές αναταραχές που προκαλούνται από έναν μικρό αριθμό απείθαρχων. Η Ryanair εφαρμόζει αυστηρή πολιτική μηδενικής ανοχής έναντι της ανάρμοστης συμπεριφοράς και θα συνεχίσει να λαμβάνει αποφασιστικά μέτρα για την καταπολέμηση της απείθαρχης συμπεριφοράς στα αεροσκάφη προς όφελος των ταξιδιωτών.
Η αγωγή κατά του επιβάτη είναι μόνο μία από τις πολλές συνέπειες που θα αντιμετωπίσουν οι επιβάτες που διακόπτουν τις πτήσεις ως μέρος της πολιτικής μηδενικής ανοχής της Ryanair και ελπίζουμε ότι αυτή η ενέργεια θα αποτρέψει περαιτέρω ενοχλητικές συμπεριφορές στις πτήσεις, ώστε οι επιβάτες και το πλήρωμα να μπορούν να ταξιδεύουν σε ένα άνετο περιβάλλον».