Έτοιμοι είναι οι Κινέζοι να αρχίσουν τα ταξίδια όπως αναφέρει πρόσφατη μελέτη της Hilton.

Συγκεκριμένα, η μελέτη διαπίστωσε ότι η πλειονότητα των Κινέζων σκέφτονται ήδη το επόμενο ταξίδι τους. Στόχος τους είναι να δημιουργήσουν νέες ταξιδιωτικές αναμνήσεις.

Πιο αναλυτικά, το 91% των ταξιδιωτών δηλώνουν ότι σκοπεύουν να ταξιδέψουν ξανά όταν διευκολυνθούν οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί και μπορούν να ταξιδέψουν με σιγουριά.

Το 46% δηλώνουν ότι θα ταξιδέψουν ακόμη περισσότερο από πριν.

Σύμφωνα με στοιχεία από το Trip.com, ο κινεζικός τουριστικός τομέας γνώρισε σημαντική ανάκαμψη κατά τη διάρκεια των πρόσφατων εορτασμών της Εθνικής Ημέρας της Χρυσής εβδομάδας του Οκτωβρίου.

Μάλιστα οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις ανέκαμψαν στο 80% περίπου των προ επιδημικών επιπέδων. Η έρευνα του Hilton επιβεβαιώνει την κινεζική ζήτηση για ταξίδια, δείχνοντας την αυξανόμενη αισιοδοξία για την εγχώρια ταξιδιωτική αγορά. Η έρευνα του Hilton διεξήχθη σε 20 μεγάλες πόλεις της Κίνας.

το 60% εκείνων που σκοπεύουν να ταξιδέψουν ξανά ανέφεραν ότι θα σταματήσουν να αναβάλλουν ειδικά ταξίδια που πάντα ήθελαν να κάνουν.

Περισσότερα από τα δύο τρίτα (68%) όσων θέλουν να ταξιδέψουν ξανά θα εξερευνήσουν μέρη που δεν είχαν ξαναδεί.

Η αναδημιουργία αναμνήσεων είναι ο βασικός λόγος για το ταξίδι τους: Το 64% των καταναλωτών αναφέρουν ότι η δημιουργία νέων στιγμών με τους φίλους, την οικογένεια και τους συνεργάτες είναι ο κορυφαίος λόγος για τον προγραμματισμό ταξιδιού.

  • Το 49% θέλουν να χαλαρώσουν και
  • το 43% που επιθυμούν να ανακαλύψουν νέους πολιτισμούς και κουζίνες.

Εν τω μεταξύ, η επαφή με τη φύση παραμένει τεράστια ανάγκη για ταξίδια