Οι επιχειρηματίες ταξιδεύουν ξανά στους δρόμους και στους ουρανούς, αλλά συμβαδίζουν τα εταιρικά ταξιδιωτικά προγράμματα και πολιτικές με τον τρόπο που γίνονται τώρα τα επαγγελματικά ταξίδια; Καθώς τα εταιρικά ταξίδια και οι προσωπικές συναντήσεις επιστρέφουν ολοένα και περισσότερο, οι επιχειρήσεις πρέπει να προσέχουν τον τρόπο με τον οποίο εφαρμόζουν –ή επαναλαμβάνουν– τα ταξιδιωτικά τους προγράμματα, ειδικά όταν πρόκειται για τις επίγειες μεταφορές τους.
Αυτή είναι η αρχή πίσω από μια πρώτη έκθεση επίγειων μεταφορών – «The Corporate Travel Comeback: The Evolution of Ground Transportation and Other Trending Business Travel Topics» – η οποία βασίζεται σε μια ποσοτική έρευνα των διαχειριστών εταιρικών ταξιδιών στις ΗΠΑ και τον Καναδά. Από την Uber for Business, τον επιχειρηματικό βραχίονα της Uber, και την Global Business Travel Association, τη μεγαλύτερη ένωση στον κόσμο που εκπροσωπεί τον παγκόσμιο κλάδο επαγγελματικών ταξιδιών αξίας 1,4 τρισεκατομμυρίων δολαρίων πριν από την πανδημία, η έκθεση αποκαλύπτει πιεστικές ανησυχίες και προβληματισμούς από τους διαχειριστές ταξιδιών σε μερικές από τις μεγαλύτερες εταιρείες του κόσμου.
«Τα εταιρικά ταξίδια βρίσκονται σε άνοδο. Η Uber είδε τις διαδρομές στο αεροδρόμιο αντιπροσωπεύουν το 13% των ακαθάριστων κρατήσεων Mobility το 1ο τρίμηνο του 2022, σημειώνοντας αύξηση 166% από το προηγούμενο έτος», δήλωσε η Susan Anderson, Global Head of Uber for Business. «Καθώς όλο και περισσότερες εταιρείες στρέφονται προς τις ροές προσωπικών και υβριδικών εργασιών, είναι σημαντικό οι επιχειρήσεις να ξανασκεφτούν τα ταξιδιωτικά τους προγράμματα και τις πολιτικές τους, ώστε να είναι προσαρμοσμένες σε αυτή τη νέα επιχειρηματική εποχή στην οποία δραστηριοποιούμαστε. Ελπίζουμε ότι Τα ευρήματα αυτής της έκθεσης μπορούν να παρέχουν στους διαχειριστές ταξιδιών και σε άλλους στον χώρο των επαγγελματικών ταξιδιών τις πληροφορίες και τα δεδομένα που χρειάζονται για να αναπτύξουν απρόσκοπτα και αποτελεσματικά ταξιδιωτικά προγράμματα που ξεπερνούν τις απαιτήσεις ενός μεταβαλλόμενου κόσμου».
Η έκθεση διαπιστώνει ότι οι διαχειριστές ταξιδιών που αναδύονται από την πανδημία επικεντρώνονται στο λέιζερ σε μερικά βασικά ζητήματα όσον αφορά την εξέλιξη των προγραμμάτων επαγγελματικών ταξιδιών στις εταιρείες τους: ασφάλεια των ταξιδιωτών, συμμόρφωση με την πολιτική και βιωσιμότητα. Σε σύγκριση με πριν από δύο χρόνια, το 75% των εργοδοτών επικεντρώνεται περισσότερο στην ασφάλεια/ευημερία των ταξιδιωτών, το 55% επικεντρώνεται περισσότερο στη βιωσιμότητα/κοινωνική ευθύνη και το 53% στη συμμόρφωση/την επιβολή της ταξιδιωτικής πολιτικής.