Σύνταξη: tourismtoday.gr
Σκληρή κριτική άσκησε ο Steve Heapy διευθύνων σύμβουλος της Jet2, στον κλάδο των αεροπορικών εταιρειών επειδή αμαύρωσε την εικόνα ολόκληρης της ταξιδιωτικής βιομηχανίας με τον τρόπο που μεταχειρίστηκε τους παραθεριστές τα τελευταία τρία χρόνια.
«Νομίζω ότι ο τρόπος με τον οποίο αντιμετωπίζονται οι πελάτες τα τελευταία τριάμισι χρόνια είναι απεχθής.
Αυτές οι εταιρείες θα πρέπει να κρεμάσουν το κεφάλι τους από ντροπή γιατί έχουν αμαυρώσει την εικόνα ολόκληρης της βιομηχανίας», υπογράμμισε.
Το αφεντικό των Jet2holidays και Jet2.com χαρακτήρισε την αεροπορική βιομηχανία «καταφρονημένη» επειδή απέτυχε να προσλάβει αρκετό προσωπικό για την ανάκαμψη μετά την πανδημία, ενώ επέκρινε τον χειρισμό των ταξιδιωτών κατά τη διάρκεια του Covid.
Μιλώντας στο Future of Travel Conference 2022 του Travel Weekly, είπε ότι ο κλάδος είναι πλέον «ισότιμος» με επαγγέλματα όπως οι κτηματομεσίτες, υπονοώντας ότι το κοινό είχε χάσει την πίστη του στις αερομεταφορές.
Κατηγόρησε, από αεροδρόμια μέχρι υπηρεσίες εδάφους, εστίασης και καθαρισμού, για τις διακοπές πτήσεων του φετινού καλοκαιριού και τον αντίκτυπο που είχαν και στην Jet2holidays.
«Ήμασταν πλήρως στελεχωμένοι στην αρχή του καλοκαιριού και δεν ακυρώσαμε ούτε μια πτήση λόγω έλλειψης προσωπικού, είπε.
Απογοητευτήκαμε από τρίτους. Τα αεροδρόμια, οι υπηρεσίες εδάφους, η τροφοδοσία, η καθαριότητα, ήταν όλα υποστελεχωμένα.
Δεν περίμεναν την ανάκαμψη και άφησαν για πολύ αργότερα τις προσλήψεις».
Ο επικεφαλής του ταξιδιωτικού ομίλου, επέκρινε επίσης τον τρόπο με τον οποίο οι αεροπορικές εταιρείες είχαν ενεργήσει κατά τη διάρκεια της πανδημίας, σε σχέση με την επιστροφή χρημάτων σε επιβάτες για πτήσεις που ακυρώθηκαν λόγω των ταξιδιωτικών περιορισμών Covid.
«Ο τρόπος με τον οποίο ενήργησε η αεροπορική βιομηχανία τα τελευταία τρία χρόνια ήταν τραγικός, είπε χαρακτηριστικά.
Σε όλη τη διάρκεια της πανδημίας οι πελάτες είχαν πολύ άσχημη μεταχείριση».