Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η νεοϊδρυθείσα θυγατρική City Airlines υποτίθεται ότι θα βοηθήσει τη Lufthansa να μειώσει το κόστος στην κίνηση στους κόμβους. Ωστόσο, η απογείωση της αεροπορικής εταιρείας έχει αναβληθεί για την ώρα.

Όπως αναφέρει περαιτέρω η γερμανική καθημερινή εφημερίδα «Handelsblatt», ο Lufthansa Group δεν προσλαμβάνει ακόμη προσωπικό για τη νέα αεροπορική εταιρεία. Η σελίδα Διαδικτύου με τις τρέχουσες αγγελίες εργασίας είναι κενή.

H αναζήτηση υπαλλήλων για την City Airlines έπρεπε να ξεκινήσει αυτό το καλοκαίρι. Τουλάχιστον αυτό είχε αναφέρει η εταιρεία στην αρχική της σελίδα.

Ο λόγος για την καθυστέρηση είναι προφανώς ότι η αεροπορική εταιρεία θέλει να αποφύγει μια σύγκρουση με τους πιλότους αφού οι συλλογικές διαπραγματεύσεις για τη βασική μάρκα Lufthansa ήταν επιτυχείς και σε μεγάλο βαθμό αθόρυβες. Οι πιλότοι πάντα θεωρούσαν τη δημιουργία του νέου αερομεταφορέα μέσο άσκησης πίεσης.

Το προσωπικό της City Airlines δεν θα έπρεπε να λαμβάνει τους υψηλότερους μισθούς που απολαμβάνουν οι πιλότοι της ίδιας της Lufthansa. O Όμιλος πάντα δήλωνε ότι στόχος της νέας εταιρείας είναι να γίνει «πιο ανταγωνιστική» στην κίνηση τροφοδοσίας, δηλαδή να μειώσει το κόστος.

Οι πιλότοι της Germanwings πηγαίνουν στη Lufthansa

Κατά τη διάρκεια των συλλογικών διαπραγματεύσεων αποφασίστηκε ότι οι πιλότοι της μη υφιστάμενης πλέον θυγατρικής Germanwings θα μπορούσαν να επιστρέψουν στη βασική μάρκα Lufthansa.

Η συμφωνία σημαίνει επίσης ότι οι πιλότοι της Germanwings δεν είναι πλέον διαθέσιμοι για την City Airlines.
Στην Lufthansa, από την άλλη πλευρά, τώρα κάθονται στο πιλοτήριο των τζετ που επίσης δεν είναι πλέον διαθέσιμα για την City Airlines. Αυτό σημαίνει ότι η νέα θυγατρική έχει εξίσου έλλειψη προσωπικού και αεροσκαφών.

Τι θα γίνει με την Cityline

Η θυγατρική Cityline της Lufthansa, η οποία σήμερα εκτελεί δρομολόγια της Lufthansa με χαμηλότερο αμειβόμενο προσωπικό, δεν θα επιτρέπεται πλέον να εκμεταλλεύεται αεροσκάφη μεγέθους Airbus-320 από το 2027 και μετά, όπως κάνει τώρα. Αυτό αποφάσισε η Lufthansa.
Ωστόσο, η Cityline πιθανότατα δεν θα είχε πλέον μέλλον με τα περιφερειακά τζετ τύπου Embraer.

Το ερώτημα τώρα είναι αν η Lufthansa θα επιτρέψει στη θυγατρική της να πετάξει ξανά μεγαλύτερα αεροσκάφη μετά το 2027. Ή αν θα μεταφέρει το προσωπικό της στη νέα City Airlines, κάτι που πιθανότατα θα οδηγούσε σε διαμάχες με το συνδικάτο των πιλότων.