Σύνταξη: tourismtoday.gr
Καθώς το ταξίδι αρχίζει να ανοίγει η απολύμανση συνεχίζει να ανησυχεί τους τουρίστες. Για τους ταξιδιώτες τα αυξημένα πρωτόκολλα απολύμανσης είναι το ν.1 στο μυαλό τους.
Το “πεντακάθαρα” είναι η λέξη κλειδί για να προσελκύσετε ταξιδιώτες, σύμφωνα με έρευνα της Vioguard εταιρεία στις τεχνολογίες UV-C.
- 70% θα αισθανόταν πιο άνετα χρησιμοποιώντας μια τουριστική εταιρεία που ενσωματώνει ακτίνες UV-C απολύμανσης από ό,τι με μια εταιρεία με παραδοσιακές μεθόδους καθαρισμού.
- 25% δήλωσαν πώς είναι σημαντικό να γνωρίζουν τα πρωτόκολλα υγιεινής μιας εταιρείας πριν ταξιδέψουν.
“Οι διαδικασίες υγιεινής εξακολουθούν να είναι κορυφαίες για τους ταξιδιώτες, τόνισε ο Μαρκ Μπίσον, Αντιπρόεδρος Πωλήσεων στην Vioguard.
Η χρήση UV-C στα πρωτόκολλα μιας εταιρείας θα μπορούσε να είναι καθοριστικός παράγοντας υπό τις σημερινές συνθήκες”.
Σε κλίμακα 1-10, οι συμμετέχοντες απάντησαν κατά μέσο όρο “6” σχετικά με τη σημασία της απολύμανσης των προσωπικών αντικειμένων όταν ταξιδεύουν. Όπως για παράδειγμα τηλέφωνο, πορτοφόλι, κλειδιά, ακουστικά, βαλίτσες, χαρτοφύλακες.
Η έρευνα της Vioguard περιελάμβανε συμμετέχοντες στις ΗΠΑ διαφόρων ηλικιών, φύλων, εισοδημάτων και γεωγραφικών περιοχών.
Σκοπός της ήταν να μετρήσει τις ανησυχίες των καταναλωτών σχετικά με την κρίσιμη σημασία των αυξημένων μέτρων απολύμανσης στα ταξίδια.