Η ταξιδιωτική προσέγγιση του “Live like a Local ” είναι περισσότερο μια φιλοδοξία παρά μια πραγματικότητα για τους περισσότερους ταξιδιώτες. Αυτό αποκάλυψε σε έρευνά της η InterContinental ICons Research Study.

Το 77% των ερωτηθέντων στη μελέτη δήλωσε ότι αισθάνεται την ανάγκη να δει και να βγάλει μια selfie στους πιο δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς παρά ν α γνωρίσουν τους πιο αυθεντικούς χώρους της περιοχής.

Η ίδια μελέτη διεξήγαγε μια ανάλυση περιεχομένου κοινωνικών μέσων για να αποκαλύψει τις περισσότερες τοποθεσίες Instagrammed σε δημοφιλείς πόλεις σε όλο τον κόσμο.

Το Instagram χρησιμεύει ως ένα καλό βαρόμετρο για την κοινωνική εμπλοκή των μέσων ενημέρωσης.

Το πιο αξιοσημείωτο παράδειγμα αυτής της τάσης είναι ο Πύργος του Άιφελ του Παρισιού.

Σύμφωνα με τη Μελέτη Έρευνας του ICON αποτελεί την πιο υπερεκτιμημένη εικόνα στον κόσμο, που αντιπροσωπεύει το 53% των θέσεων Instagram που προέρχονται από το Παρίσι και το 10% όλων των σχετικών θέσεων παγκοσμίως.

Στο Λονδίνο, το παλάτι του Μπάκιγχαμ είναι ο πιο χαρακτηρισμένος τουριστικός χώρος. Στη Νέα Υόρκη, στο Central Park. Στο Σίδνεϊ, η Όπερα του Σίδνεϊ. Στην Πόλη του Μεξικού, οι πυραμίδες Teotihuacan.

Γιατί οι σημερινοί τουρίστες εξακολουθούν να επισκέπτονται τις ίδιες παλιές τοποθεσίες; Η συμπεριφορά τους μπορεί σε μεγάλο βαθμό να αποδοθεί στην ακραία προσκόλλησή τους στα κοινωνικά μέσα.

Η απάντηση είναι στην επιθυμία για online αναγνώριση.

Παράλληλα, η ανάγκη απεικόνισης μιας ιδεαλιστικής εικόνας για τον εαυτό τους, εξακολουθεί να είναι ένας μεγάλος στόχος.

Τα social media δεν περιορίζουν τα ταξίδια τους

Οι ερωτηθέντες της έρευνας που σχεδιάζουν να ταξιδέψουν τουλάχιστον μία φορά το 2020 ανέφεραν επίσης ότι αισθάνονται ότι οι αλληλεπιδράσεις των κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης προσθέτουν και δεν περιορίζουν τα ταξίδια τους.

Σύμφωνα με τη μελέτη ICON, το 39% των παγκόσμιων ταξιδιωτών πολυτελείας σχεδιάζουν να επενδύσουν περισσότερη ενέργεια στα κοινωνικά μέσα όταν ταξιδεύουν κατά το επόμενο έτος.