Ενώ η συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων ταξιδεύουν για να γνωρίσουν νέα μέρη, οι νεότεροι και λιγότερο έμπειροι ταξιδεύουν για να γνωρίσουν καλύτερα για τον εαυτό τους.

Αυτό προκύπτει σύμφωνα με νέα μελέτη της εταιρείας Bayut.com των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων. Η εταιρεία εξέτασε πάνω από 1.200 άτομα από τις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο σχετικά με τους ταξιδιωτικούς τους στόχους.

Σύμφωνα με τη μελέτη, η συντριπτική πλειοψηφία των ταξιδιωτών ταξιδεύουν για να μάθουν περισσότερα για άλλα μέρη.

Ταυτόχρονα, οι νεότεροι και οι λιγότερο έμπειροι ταξιδιώτες έχουν περισσότερες πιθανότητες να ταξιδέψουν για να μάθουν για τον εαυτό τους.

Πιο αναλυτικά, το 9,4% και το 7,9% των ταξιδιών της Gen Z και των Millennials, αντίστοιχα, ταξιδεύουν για το λόγο αυτό.

Το ποσοστό για τους Gen Xers και Baby Boomers είναι 6,7% και 5,4% αντίστοιχα. Όσον αφορά στην ταξιδιωτική εμπειρία, το 11,5% των αρχαρίων ταξιδεύουν για να μάθουν για τον εαυτό τους.

Οι Αμερικανοί στη μελέτη ήταν κατά 10% πιθανότερο από τους ερωτηθέντες από το Ηνωμένο Βασίλειο να πούμε ότι τα ταξίδια τους παρείχαν μια αίσθηση εκπλήρωσης. Ταυτόχρονα δήλωσαν ότι τους δημιουργούν ένα στενότερο δεσμό με τους ταξιδιωτικούς συνεργάτες τους.

Η Ιαπωνία αποτελεί το νούμερο ένα προορισμό τόσο για τους αρχάριους όσο και για τους βετεράνους ταξιδιώτες.

Επίσης ήταν ο πιο δημοφιλής προορισμός μεταξύ των ταξιδιωτών από τις Ηνωμένες Πολιτείες, μαζί με την Ιταλία και τη Γαλλία. Επιπλέον, σχεδόν το 82% των ταξιδιωτών είχε έναν συγκεκριμένο προορισμό που ήθελαν περισσότερο να δουν στον κόσμο.

Ωστόσο μόνο το 17% δήλωσαν ότι απολάμβαναν ταξίδια αλλά δεν είχαν κάποιους συγκεκριμένους προορισμούς κατά νου.