Οι Αμερικανοί καταναλωτές είναι έτοιμοι για ταξίδια, εξαργυρώνοντας πόντους σε αυτά και κερδίζοντας ταξιδιωτικές ανταμοιβές. Αυτό προκύπτει, σύμφωνα με νέα έκθεση που κυκλοφόρησε από την Arrivia.

Στην έκθεσή, «Εκεί που το ταξίδι συναντά την αφοσίωση», αποκαλύπτει ότι οι Αμερικανοί καταναλωτές αναζητούν την αξία όταν πρόκειται για ταξίδια και ότι οι ταξιδιωτικές ανταμοιβές έχουν τη δυνατότητα να προσφέρουν αυτήν την αξία.

Η αναφορά δείχνει επίσης ένα σημαντικό χάσμα μεταξύ του τι περιμένουν οι πελάτες από τις ανταμοιβές τους και του τι προσφέρουν οι πάροχοι.

  • Σχεδόν το 50% των ερωτηθέντων καταναλωτών είπε ότι η ικανότητα να κερδίζεις πόντους στο ταξίδι είναι σημαντική.
  • Συγκριτικά, το 42% έχει εξαργυρώσει πόντους για να μειώσει το κόστος του ταξιδιού του και το ένα τρίτο αναμένεται να χρησιμοποιήσει τους πόντους επιβράβευσης για να καλύψει ολόκληρο το κόστος του ταξιδιού του.

Ενώ τα προγράμματα επιβράβευσης ταξιδιών μπορεί να είναι αποτελεσματικά συχνά δεν ανταποκρίνονται στις προσδοκίες των καταναλωτών. Τόσο οι υπεύθυνοι λήψης αποφάσεων του κλάδου όσο και οι καταναλωτές συμφωνούν ως προς το γιατί.

Σχεδόν το ένα τέταρτο των ταξιδιωτών είπε ότι οι ανταμοιβές τους δεν φαίνονται αρκετά πολύτιμες, ενώ σχεδόν το ένα τρίτο είναι απογοητευμένο από την έλλειψη επιλογών εξαργύρωσης. Παράλληλα ανάλογο μερίδιο καταναλωτών λέει ότι είναι δύσκολο ή περίπλοκο να κερδίσεις και να εξαργυρώσεις πόντους.

Οι ηγέτες του κλάδου αναγνωρίζουν ότι υπολείπονται παροχών τα προγράμματα εμπιστοσύνης, με το 27% να παραδέχεται ότι αποτυγχάνει να προσφέρει αρκετή ποικιλία όσον αφορά στις επιλογές ταξιδιού και το 28% να αναφέρει ότι αγωνίζεται να αποδείξει την αξία των ανταμοιβών του.

Ωστόσο, αυτό που είναι ακόμη πιο ανησυχητικό για τους διαχειριστές προγραμμάτων αφοσίωσης είναι ο αριθμός των ερωτηθέντων που λένε ότι κανένα από τα προγράμματα αφοσίωσης τους δεν προσφέρει ταξιδιωτικές ανταμοιβές (54%), σε σύγκριση με το 65% των ηγετών του κλάδου που λένε ότι αυτές οι επιλογές εξαργύρωσης είναι διαθέσιμες.

Το 63% των ερωτηθέντων του κλάδου σχεδιάζει να προσφέρει νέες ταξιδιωτικές ανταμοιβές ή προνόμια το 2022, συμπεριλαμβανομένων αποκλειστικών ταξιδιωτικών επιλογών, μεγαλύτερων εκπτώσεων και εμπειριών ή δραστηριοτήτων.

  • Το 30% λέει ότι η προσέλκυση νέων μελών στα προγράμματα αφοσίωσης είναι η μεγαλύτερη πρόκληση.
  • Το 26% των ταξιδιωτών στρέφεται πρώτα στις πλατφόρμες του προγράμματος αφοσίωσης.
  • Το 59% των millennials λένε ότι είναι είτε εξαιρετικά είτε πολύ σημαντικό να μπορούν να εξαργυρώνουν πόντους ή μίλια όταν σχεδιάζουν ένα ταξίδι.