Καθημερινά βλέπουμε νέες τεχνολογίες να εισέρχονται στον τομέα του τουρισμού.
Ιδιαίτερα στον τομές των εφαρμογών, των συσκευών, των προϊόντων και των ηλεκτρονικών υπηρεσιών.
Ωστόσο, για κάθε επίτευγμα που σημειώνεται στην αγορά, υπάρχουν και αρκετές αποτυχίες.
Οι λόγοι για αυτές τις αποτυχίες είναι σχεδόν πάντα οι ίδιοι. Αυτό αποκαλύπτει έρευνα χρηματοδοτούμενη από την ΕΕ. Και στην οποία εντοπίστηκαν πέντε από τα πιο συχνά λάθη.

Τουριστική «άγνοια»

Σε αντίθεση με όσα πιστεύουν πολλοί επιχειρηματίες, ο τουρισμός είναι μια πολύ περίπλοκη βιομηχανία. Έχει διαφορετικά τμήματα της αγοράς και διαχείριση πολλαπλών δραστηριοτήτων.
Επιπλέον, ορισμένοι υποτομείς αυτού του κλάδου έχουν τη φήμη ότι είναι παραδοσιακοί και δεν έχουν ανάγκη την καινοτομία.

Υπερβολική αισιοδοξία

Πολλοί επιχειρηματίες σχεδιάζουν καινοτομίες που δεν ταιριάζουν πάντα με τις πραγματικές ανάγκες του στοχευόμενου κοινού τους. Θεωρούν δεδομένο ότι η ιδέα τους είναι τόσο καλή και τα οφέλη τόσο προφανή, ώστε αρνούνται να συμμετάσχουν σε προηγούμενες έρευνες αγοράς ή να διεξάγουν αξιόπιστες δοκιμές.
Καταλήγουν λοιπόν καθυστερημένα να αντιλαμβάνονται ότι οι καταναλωτές δεν μοιράζονται την ίδια άποψη σχετικά με την αξία της συγκεκριμένης καινοτομίας στον τομέα του τουρισμού, διότι αποτελούν λύση για ένα πρόβλημα που δεν είχαν στην πραγματικότητα ποτέ.

Υποτιμώντας τους κινδύνους

Οι καταναλωτές μπορούν να φοβούνται την αλλαγή και να είναι ικανοποιημένοι με την τρέχουσα κατάσταση. Και φαίνεται ότι, όπου οι επιχειρηματίες βλέπουν τα οφέλη και τα πλεονεκτήματα για τους καταναλωτές, αυτοί μπορούν να παρατηρήσουν κάθε είδους κινδύνους: ψυχολογική, ασφάλεια, χρόνο και χρήμα, καθώς και κινδύνους που συνδέονται με την εμπιστοσύνη μιας άγνωστης εταιρείας. Όλα αυτά μπορούν να οδηγήσουν σε ισχυρή αντίσταση στην αγορά.

Σύνθετη καινοτομία

Ένα κοινό φαινόμενο είναι ότι οι επιχειρηματίες δεν δίνουν αρκετή προσοχή σε πραγματικά καταναλωτικά προβλήματα, αλλά σε ότι αυτοί είναι καλοί. Και αυτό συμβαίνει συχνά όταν πρόκειται για τεχνολογικές καινοτομίες, όπου όλο και περισσότερες λειτουργίες προστίθενται σε ένα προϊόν, ενώ προσπαθούν να επιτύχουν τελειότητα, αλλά τα τελικά αποτελέσματα μπορούν να έχουν πολύ περίπλοκη χρήση ή να έχουν άχρηστα χαρακτηριστικά που οι πελάτες δεν χρειάζονται πραγματικά.

Ακατάλληλη διαχείριση ανθρώπινων πόρων

Είναι σημαντικό για το νέο σχέδιο να διαθέτει μια κατάλληλη ομάδα ανθρώπων, η οποία είναι επίσης εξοπλισμένη με τις απαιτούμενες δεξιότητες, αλλά αυτό το τμήμα συχνά μαστίζεται από λάθη. Μερικές φορές, το προσωπικό προσλαμβάνεται σε πολύ πρώιμα στάδια. ή άτομα που δεν έχουν εμπειρία προσπαθούν να εξοικονομήσουν έξοδα ή η νέα εταιρεία ανοίγει θέσεις με μισθούς που δεν μπορούν να καλύψουν.