Στο Instagram απευθύνονται οι millennials προκειμένου να δημιουργήσουν το κοινωνικό τους brand και να αφηγηθούν την ιστορία τους. Εάν λοιπόν το instragramming είναι το προϊόν τους, τότε το geo-tagging είναι η καρτ-ποστάλ τους.

Ειδικότερα, οι millennials βασίζονται στο γεγονός ότι μια εικόνα αξίζει χίλιες λέξεις, χρησιμοποιώντας τα posts για να διηγηθούν τις ιστορίες τους και να μοιραστούν τις εμπειρίες τους.

Σε αυτή την εποχή λοιπόν που τα likes είναι ο μοναδικός τρόπος πληρωμής στα social media και σε αντίθεση με το Facebook όπου οι άνθρωποι τείνουν να ανεβάζουν ένα άλμπουμ με φωτογραφίες στο τέλος του ταξιδιού τους, το Instagram προσφέρει μεγαλύτερη αμεσότητα στα ταξίδια των millennials.

Μάλιστα, σε έρευνα της Boston Consulting Group, το 70% των millennials εξέφρασε την επιθυμία να επισκεφθεί κάθε ήπειρο, έναντι 48% όσων δεν είναι millennials.

Κατ’ αυτόν τον τρόπο, με 95 εκατομμύρια φωτογραφίες και βίντεο να μοιράζονται καθημερινά από περισσότερους από 800 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες – το 55% εκ των οποίων, είναι ηλικίας μεταξύ 18 και 29 – το Instagram είναι μια σημαντική πηγή έμπνευσης, που επηρεάζει τις ταξιδιωτικές αποφάσεις των millennials, ακόμα και ενεργώντας ως ταξιδιωτικός οδηγός.