Η Ryanair προειδοποίησε τους πελάτες ότι δεν θα κάνει check -in στους πελάτες εάν κάνουν κράτηση μέσω του Kiwi.com και έχουν εκδώσει κάρτα επιβίβασης από τον ΟΤΑ.
Η αεροπορική εταιρεία ισχυρίζεται ότι είναι «ψεύτικες» κάρτες επιβίβασης, παρόλο που είναι πανομοιότυπες με τις κάρτες επιβίβασης της ίδιας της Ryanair, εκτός από την επωνυμία Kiwi.com.
Η Ryanair ζητά από τους πελάτες «να λάβουν μια επίσημη κάρτα επιβίβασης μέσω του Ryanair.com ή στην εφαρμογή της Ryanair».
“Είναι υποχρέωση σύμφωνα με τους κανονισμούς της ΕΕ ότι μια αεροπορική εταιρεία ενημερώνει τους επιβάτες άμεσα για όλες τις πολιτικές ασφάλειας σχετικά με την πτήση τους. Tο Kiwi.com το παρακάμπτει ελέγχοντας τους επιβάτες και αντικαθιστώντας το Ryanair Boarding Pass με ψεύτικη κάρτα επιβίβασης », δήλωσε η διευθύντρια μάρκετινγκ της Ryanair, Ντάρα Μπρέιντι.
Το Kiwi.com λέει ότι η Ryanair προσπαθεί να περιορίσει τις επιλογές των πελατών.
“Δεν υπάρχει τέτοια” ψεύτικη “κάρτα επιβίβασης – το Kiwi.com συμμορφώνεται με όλες τις απαιτήσεις για να διασφαλίσει ασφαλή ταξίδια για τους πελάτες μας και το κάνουμε εδώ και χρόνια”, δήλωσε εκπρόσωπος του Kiwi.com. Όλες οι πληροφορίες είναι ίδιες, απλά τα χρώματα είναι διαφορετικά », δήλωσε η εταιρεία.
“Η συμπεριφορά της Ryanair δεν είναι παρά σκληρή, βάζοντας το κέρδος μπροστά από την επιλογή του καταναλωτή”, πρόσθεσε.